- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie usługi na linii po zerwaniu kabla na prywatnej działce
► Wątek, ze względu na poruszane zagadnienie, został wyodrębniony z tematu Zerwanie umowy z winy Orange - Moderator Wiktor ◄
Zerwanie umowy usługi telefonicznej 768*** która był ponad 30 lat nastąpiło z winy Orange i bezprawnie. Orange Polska nie ma możliwości pisanego kontaktu przez e-mail ani faksem . Co jest dla klientów utrudnienie udowadnianiu w razie spraw sądowych . Rozmowa telefoniczna nie jest dowodem. Na stronie Facebook jest tylko możliwa komunikacji w języku francuskim .
W wyniku zerwania kabla telefonicznego , przez właściciela działki prywatnej . przez którą szedł przez prywatną posiadłość, , moim rodzicem po 35 latach wyłączone usługę telefoniczną . Właściciel działki prywatnej gdzie przebiegała nielegalnie linia telefoniczna +48768*** zwracał się od 30 lat do Orange by usunęła z jego prywatnej działki linię telefoniczną +48768***.
Po zerwaniu linii, Orange najpierw uznała , że usterka na 768*** wynikła z usterek technicznych na linii. A potem w piśmie z 27. 7. 19 pisze , że z przyczyn technicznych jest zmuszona do wyłączania usługi na linii . Ale brak połączenia wynika z 30 lat zaniedbań Orange byłej TPSA . Na stornie Orange.pl jest że na ulicy gdzie mieszkają moi rodzice wszyscy mieszkańcy mają techniczny dostęp do usług na światłowodzie Orange tylko nie moi rodzice . Głogów jest miastem ok. 74000 ludzi, gdzie wszyscy mieszkańcy mają dostęp do telefony do stacjonarnej telefonii tylko nie moi rodzice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie usługi na linii po zerwaniu kabla na prywatnej działce
Zakryj dane bo to publiczne forum. Kontakt mailem czy faksem w ostatnich regulaminach nie jest gwarantowany. Orange ma też polski profil na Facebooku https://m.facebook.com/orangepolska