- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat przeniesiony z działu "Sieć i dostępność usług" - Moderator Wojciech.
Witam,
W tym miesiącu doszła do mnie faktura za Orange Love plus usługi mobilne. Wszystko pięknie ładnie ale kwota na fakturze trochę wyższa od poprzednich. Z reguły płace w przedziale 160-170 zł za pakiet Orange love plus numery komórkowe. Posprawdzałam poprzednie faktury i na nich widnieje "Neostrada - zniżka z tytułu bonifikaty" i faktycznie po odliczeniu tej kwoty widniejącej przy tym robi się ona niższa. Faktura ogólnie przyszła do mnie jako jeden plik a zawsze przychodziły 4 załączniki plus wykaz połączeń itd. Dopiero 2 dni temu przesłali kolejne 3 załączenia do faktury osobno. O co chodzi z tą zniżką z tytułu bonifikaty i czemu nagle jej nie ma na fakturze jak przez pare lat była. Nic nie zmieniałam w ostatnim czasie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najlepiej jeżeli skontaktujesz się Biurem Obsługi Klienta na czacie w aplikacji Mój Orange lub 510 100 100. Być może podpisałeś umowę z jakąś promocją lub pisałeś reklamację o której nie pamiętasz i bonifikata była na określony czas lub ewentualnie spozniłeś się z opłatą fv i Ci uciekła jednorazowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Większa kwota na fakturze
https://www.orange.pl/view/kontakt skontaktuj się a zapewne się dowiesz dlaczego tak się stało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Większa kwota na fakturze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Większa kwota na fakturze
Nie skończyła się bo jakies 5 miesiecy temu zawierałam nową na 2 lata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najlepiej jeżeli skontaktujesz się Biurem Obsługi Klienta na czacie w aplikacji Mój Orange lub 510 100 100. Być może podpisałeś umowę z jakąś promocją lub pisałeś reklamację o której nie pamiętasz i bonifikata była na określony czas lub ewentualnie spozniłeś się z opłatą fv i Ci uciekła jednorazowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Większa kwota na fakturze
@aleksnoga, jak skończyła się Twoja sprawa? Udało się wyjaśnić skąd ta faktura? Któraś z powyższych odpowiedzi pomogła i oznaczamy jako rozwiązanie?