- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
Witam,
aktywowałam usługę Travel Data Daily aby móc korzystać z internetu za granicą w roamingu.
Roaming jest włączony, jednak gdy włączam przesył danych, Internet nie działa. W ustawieniach pokazuje że sieć danych jest niedostępna.
Czy są jakieś pomysły w czym może tkwić problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
trusieeek napisał(-a):Witam,
aktywowałam usługę Travel Data Daily aby móc korzystać z internetu za granicą w roamingu.
Roaming jest włączony, jednak gdy włączam przesył danych, Internet nie działa. W ustawieniach pokazuje że sieć danych jest niedostępna.
Czy są jakieś pomysły w czym może tkwić problem?
Jesteś za granicą ? Połączenia i smsy działają ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
czy wyłączenie lte daje jakąś zmianę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
Tak za granicą, połączenia i smsy działają normalnie.
Wyłączyłam LTE, nic to nie zmieniło.
W załączeniu screenshot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
trusieeek napisał(-a):Tak za granicą, połączenia i smsy działają normalnie.
To sprawdź, jak pisał @Piotrekk85 , czy w ustawieniach sieci komórkowych w telefonie masz włączoną transmisję danych w roamingu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
Internet w kraju działał bez problemów?
@Katani1: spójrz na załącznik, roaming danych jest włączony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
Piotrekk85 napisał(-a):
A jakie masz punkty dostępowe?
Internet w kraju działał bez problemów?
@Katani1: spójrz na załącznik, roaming danych jest włączony.
Tak, ale zobacz, że odpisywałem jeszcze przed edycją posta, po której się pojawił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
Tak, w Polsce wszystko działało bez problemów. Punkty dostępowe mam jedynie Orange Internet (internetpv6) oraz MMS Orange. Zaznaczony jest ten pierwszy.
Zmieniałam ewentualnie operatorów sieci, NL KPN, T-Mobile NL oraz vodafone NL, jednak nic to nie zmieniło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Travel Data Daily
Nie mogę zmienić, zmiany są zablokowane, ale jak wejdę w ustawienia danego puntku dostępu to jest ipv6, a dla danych w roamingu ipv4 (załącznik).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »