- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
potrzebuję Waszych eksperckich głów, bo się pogubiłam. Otóż: przedłużam umowę - wybrałam opcję bez telefonu i w jednym z wariantów cenowych był do pobrania kupon, który ma umożliwić 6 m-cy abo za free. Kupon przyleciał na maila - ekstra. Idę dalej do e-sklepu, klikam kolejne kroki, ale nigdzie nie było miejsca do wpisania numeru tego kuponu. Była natomiast informacja w którymś z kroków (wbita w szczegóły zamówienia), że kupon i że 6 m-cy za free.
Czy to oznacza, że system jest mądry i sam wychwycił, że ja ten kupon mam i sobie go "pod spodem" podstawił = nie mam się co martwić?
Czy tak to nie działa i lepiej, to sprawdzić z BOK?
help 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla pewności posiadany kod możemy wpisać na stronie:
http://www.orange.pl/portal/map/map/coupon_promotions
Na pewno kupon się aktywuje i będziemy mieć pewność że zamówienie będzie złożone z kodem rabatowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie
@Anonim - w szczegółach zamowienia właśnie tej informacji niestety nie ma 🙂
@Anonim, @pszprega - dzięki za Wasze komentarze 🙂 Dla pewności faktycznie spróbuję złapać na czacie konsultanta - dam znać, jak się czegoś dowiem, może innym też się taka wiedza przyda...
pozdro!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dla pewności posiadany kod możemy wpisać na stronie:
http://www.orange.pl/portal/map/map/coupon_promotions
Na pewno kupon się aktywuje i będziemy mieć pewność że zamówienie będzie złożone z kodem rabatowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie
tak, ten link, o którym piszesz @Tomaszglog, jest w mailu potwierdzającym przyznanie kuponu i rzecz jasna wpisałam tam mój kupon przed złożeniem zamówienia. Dostałam nawet info, że kupon aktywowany. Ale niestety dziś się okazało, podczas odbioru zamówienia w salonie, że kupon się nie "podstawił" pod moje zamówienie.
Swoją drogą komunikat który pojawia się po aktywowaniu kuponu "Wejdź na stronę www.orange.pl/kupon i podaj..." jest przekierowaniem do tego samego miejsca, wiec w kółko mamy robić tę samą czynność...
NIe wiem - albo zrobiłam coś źle, albo proces składania zamówienia z kuponem ma jakąś lukę. Tak czy siak, wyjście które zaproponowała pani w salonie to: nie przyjąć zamówienia (nie podpisywać umowy), system zamówienie przemieli jako odrzucone i wtedy dzwonię do e-shopu, aby z ich wsparciem przejść przez zamówienie ponownie. Łatwo nie jest.
Wg mnie sam proces składania zamówienia jest prosty i nie miałam kłopotu z przejściem kolejnych kroków, odklikania zgód i zakończeniem zamówienia. Jedyne, czego w tym procesie brakuje to pola wpisania kuponu, aby wszystko było zamknięte i żebym nie miała wątpliwości, czy się coś podstawia, czy nie... Albo synchronizacji informacji o przyznaniu kuponu dla danego numeru i weryfikacji na etapie składania zamówienia, czy ten kupon chcę wykorzystać teraz, czy nie.
Jak się coś wyjaśni, dam znać 🙂 Trzymajcie kciuki!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie
i jeszcze ciekawostka - w szczegółach zamówienia dziś pojawiła się informacja:
Szaleństwo - wcześniej jej nie było 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie
update: dwie wizyty w salonie + łącznie 50 minut na infolinii sprzedażowej (przełączana między 4 osobami) i wciąż sprawa niewyjaśniona... pierwotnie złożone zamówienie, którego odbioru tydzień temu odmówiłam jeszcze widnieje jako "wysłane", a drugie zamówienie, które złożyłam przez infolinię sprzedażową (zgodnie z poradą konsultantki w salonie) dziś się anulowało, bo to pierwsze nie jest jeszcze przekazane do zwrotu... Koło się zamyka. Szkoda, że składając to drugie zamówienie konsultanci na 510 700 700 nie mówią człowiekowi, że dopóki tamto pierwsze "odmówione" zamówienie się nie anuluje, to nie ma sensu składać nowego zamówienia, bo się w którymś momencie "spotkają" w systemie i jedno zablokuje drugie.
Szkoda, że pani w salonie tydzien temu nie powiedziała, że ten proces może trwać dłużej i że dopóki orange.pl/status nie pokaże mi "anulowane" nie ma sensu dzwonić na 510 700 700.
Witki opadają 😞