Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 30
  • 0

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

Cześć, 

 

potrzebuję Waszych eksperckich głów, bo się pogubiłam. Otóż: przedłużam umowę - wybrałam opcję bez telefonu i w jednym z wariantów cenowych był do pobrania kupon, który ma umożliwić 6 m-cy abo za free. Kupon przyleciał na maila - ekstra. Idę dalej do e-sklepu, klikam kolejne kroki, ale nigdzie nie było miejsca do wpisania numeru tego kuponu. Była natomiast informacja w którymś z kroków (wbita w szczegóły zamówienia), że kupon i że 6 m-cy za free.

Czy to oznacza, że system jest mądry i sam wychwycił, że ja ten kupon mam i sobie go "pod spodem" podstawił  = nie mam się co martwić?

Czy tak to nie działa i lepiej, to sprawdzić z BOK?

 

help 🙂 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 2
  • 2

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

Dla pewności posiadany kod możemy wpisać na stronie: 

http://www.orange.pl/portal/map/map/coupon_promotions

 

Na pewno kupon się aktywuje i będziemy mieć pewność że zamówienie będzie złożone z kodem rabatowym.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

Myślę że system sam to już "podpiął" pod Twoje zamówienie. Sprawdź szczegóły swojego zamówienia, pozdrawiam.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 139
  • 15

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

Moim zdaniem kupon jest już podpięty pod zamówienie i nie masz się czym martwić 🙂 Ale jeśli masz jakieś wątpliwości to napisz do BOK.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 30
  • 0

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

@Anonim - w szczegółach zamowienia właśnie tej informacji niestety nie ma 🙂

 

@Anonim, @pszprega - dzięki za Wasze komentarze 🙂 Dla pewności faktycznie spróbuję złapać na czacie konsultanta - dam znać, jak się czegoś dowiem, może innym też się taka wiedza przyda...

 

pozdro!

 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 139
  • 15

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

Oczywiście że informację się przydają,daj znać oczywiście... 🙂

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 2
  • 2

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

Dla pewności posiadany kod możemy wpisać na stronie: 

http://www.orange.pl/portal/map/map/coupon_promotions

 

Na pewno kupon się aktywuje i będziemy mieć pewność że zamówienie będzie złożone z kodem rabatowym.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 30
  • 0

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

tak, ten link, o którym piszesz @Tomaszglog, jest w mailu potwierdzającym przyznanie kuponu i rzecz jasna wpisałam tam mój kupon przed złożeniem zamówienia. Dostałam nawet info, że kupon aktywowany. Ale niestety dziś się okazało, podczas odbioru zamówienia w salonie, że kupon się nie "podstawił" pod moje zamówienie.

 kupon.png

Swoją drogą komunikat który pojawia się po aktywowaniu kuponu "Wejdź na stronę www.orange.pl/kupon i podaj..." jest przekierowaniem do tego samego miejsca, wiec w kółko mamy robić tę samą czynność...

NIe wiem - albo zrobiłam coś źle, albo proces składania zamówienia z kuponem ma jakąś lukę. Tak czy siak, wyjście które zaproponowała pani w salonie to: nie przyjąć zamówienia (nie podpisywać umowy), system zamówienie przemieli jako odrzucone i wtedy dzwonię do e-shopu, aby z ich wsparciem przejść przez zamówienie ponownie. Łatwo nie jest. 

Wg mnie sam proces składania zamówienia jest prosty i nie miałam kłopotu z przejściem kolejnych kroków, odklikania zgód i zakończeniem zamówienia. Jedyne, czego w tym procesie brakuje to pola wpisania kuponu, aby wszystko było zamknięte i żebym nie miała wątpliwości, czy się coś podstawia, czy nie... Albo synchronizacji informacji o przyznaniu kuponu dla danego numeru i weryfikacji na etapie składania zamówienia, czy ten kupon chcę wykorzystać teraz, czy nie. 

Jak się coś wyjaśni, dam znać 🙂 Trzymajcie kciuki!

 

 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 30
  • 0

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

i jeszcze ciekawostka - w szczegółach zamówienia dziś pojawiła się informacja:

szczegoly zamowienia.pngSzaleństwo - wcześniej jej nie było 😉


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 30
  • 0

Twój unikalny kupon na zakupy w orange.pl - pytanie

update: dwie wizyty w salonie + łącznie 50 minut na infolinii sprzedażowej (przełączana między 4 osobami) i wciąż sprawa niewyjaśniona... pierwotnie złożone zamówienie, którego odbioru tydzień temu odmówiłam jeszcze widnieje jako "wysłane", a drugie zamówienie, które złożyłam przez infolinię sprzedażową (zgodnie z poradą konsultantki w salonie) dziś się anulowało, bo to pierwsze nie jest jeszcze przekazane do zwrotu... Koło się zamyka. Szkoda, że składając to drugie zamówienie konsultanci na 510 700 700 nie mówią człowiekowi, że dopóki tamto pierwsze "odmówione" zamówienie się nie anuluje, to nie ma sensu składać nowego zamówienia, bo się w którymś momencie "spotkają" w systemie i jedno zablokuje drugie.

Szkoda, że pani w salonie tydzien temu nie powiedziała, że ten proces może trwać dłużej i że dopóki orange.pl/status nie pokaże mi "anulowane" nie ma sensu dzwonić na 510 700 700. 

Witki opadają 😞