- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
17-01-2019
21:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-01-2019
21:25
Sony Xperia XZ Premium Komórkowa transmisja danych nie działa prawidłowo
Mógłbyś wysłać zrzut swoich ustawień? Czy w serwisie na orange.pl albo kontaktując się z Biurem Obslugi nie właczyłeś blokady na internet lub usługi DCB - Blokada Całkowita (jeśli masz Nowy Mój Orange)?
21-01-2019
19:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-01-2019
19:59
Sony Xperia XZ Premium Komórkowa transmisja danych nie działa prawidłowo
Byłem idę do sklep Orange pan ustawienia jest włącz usługi DCB i nic pomagać 😞
30-03-2020
19:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-03-2020
19:27
Sony Xperia XZ Premium Komórkowa transmisja danych nie działa prawidłowo
ustawienia APN (u mnie na tym modelu tel. działają):
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
APN: internet
Protokół APN: IPv4
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »