Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

SmartPlan LTE Dodatkowy - koniec umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 70
  • 96
  • 2

SmartPlan LTE Dodatkowy - koniec umowy

Witam,

Mam na numerze A SmartPlan LTE Główny, umowa jeszcze na ponad 24 miesiące.

Chcę przenieść z karty na to samo konto abonenckie numer B, podpisać na niego SmartPlan LTE Dodatkowy na 12 miesięcy.

Jak rozumiem, za numer B będę płacić 0 zł i będę mógł na nim korzystać z no limitu dla numeru A.

Pytanie: co się stanie, gdy po 12 miesiącach skończy się lojalka SmartPlan LTE Dodatkowy dla numeru B?

Umowa dla tego numeru przejdzie na czas nieokreślony  i nadal będę płacić za numer B zero złotych i nadal będę mógł korzystać na numerze B z nolimitu dla SmartPlanu Głównego dla numeru A aż do końca umowy na SmartPlan Główny?

 

Czy też nagle zaczną mi coś doliczać do rachunku za numer dodatkowy?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 309
  • 542
  • 15

SmartPlan LTE Dodatkowy - koniec umowy

Zakończenie 12-miesięcznej umowy dla numeru B z planem LTE Dodatkowy nie wpłynie na współdzielenie usług i cenę abonamentu. Wciąż będzie on wynosił 0 zł. Oczywiście dopóki masz na tym samym koncie aktywny inny numer z Planem LTE Główyny.

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 309
  • 542
  • 15

SmartPlan LTE Dodatkowy - koniec umowy

Zakończenie 12-miesięcznej umowy dla numeru B z planem LTE Dodatkowy nie wpłynie na współdzielenie usług i cenę abonamentu. Wciąż będzie on wynosił 0 zł. Oczywiście dopóki masz na tym samym koncie aktywny inny numer z Planem LTE Główyny.