- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Mam na numerze A SmartPlan LTE Główny, umowa jeszcze na ponad 24 miesiące.
Chcę przenieść z karty na to samo konto abonenckie numer B, podpisać na niego SmartPlan LTE Dodatkowy na 12 miesięcy.
Jak rozumiem, za numer B będę płacić 0 zł i będę mógł na nim korzystać z no limitu dla numeru A.
Pytanie: co się stanie, gdy po 12 miesiącach skończy się lojalka SmartPlan LTE Dodatkowy dla numeru B?
Umowa dla tego numeru przejdzie na czas nieokreślony i nadal będę płacić za numer B zero złotych i nadal będę mógł korzystać na numerze B z nolimitu dla SmartPlanu Głównego dla numeru A aż do końca umowy na SmartPlan Główny?
Czy też nagle zaczną mi coś doliczać do rachunku za numer dodatkowy?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie 12-miesięcznej umowy dla numeru B z planem LTE Dodatkowy nie wpłynie na współdzielenie usług i cenę abonamentu. Wciąż będzie on wynosił 0 zł. Oczywiście dopóki masz na tym samym koncie aktywny inny numer z Planem LTE Główyny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie 12-miesięcznej umowy dla numeru B z planem LTE Dodatkowy nie wpłynie na współdzielenie usług i cenę abonamentu. Wciąż będzie on wynosił 0 zł. Oczywiście dopóki masz na tym samym koncie aktywny inny numer z Planem LTE Główyny.