Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

SMS zwrotne

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 355
  • 1264
  • 1

SMS zwrotne

Witam wszystkich. 

Czy ktoś może mi wytłumaczyć   :

Dlaczego po zgłoszeniu na czacie , lub infolini jakiegoś  problemu z prawidłowym działaniem czegoś , po pewnym czasie Orange wysyła SMS zwrotny z informacją  że już naprawiono , a  po sprawdzeniu , nadal nie naprawiono , nie działa i jest sie w tym samym miejscu jak się było przed zgłoszeniem . Po co wysyła się SMS mijający  się z prawdą , nie mający nic wspólnego z rzeczywistością .  O co w tym wszystkim chodzi !

Dziękuję i pozdrawiam. 

 

____________

* Temat przeniesiony z O społeczności - moderator Bartłomiej

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18809
  • 53882
  • 739

SMS zwrotne

@jan1 z tego co się orientuje, to Twoje ponawiane zgłoszenia może i trafiają do tego samego działu, ale nie koniecznie do tej samej osoby. Być może ta sama sprawa jest za każdym razem inaczej interpretowana. Pewnie z tego powodu dostajesz odpowiedź o rozwiązaniu sprawy, mimo, że dalej jest problem. Proste sprawy załatwiane są od ręki, skomplikowane ciągną się tygodniami, miesiącami, natomiast statystyki muszą podawać, że sprawy są rozwiązywane w zakładanym terminie.

Wszystko zależy jaki masz problem.

W moim przypadku, jak miałem problem z kontem, to zgłoszenia, reklamacje były zamykane jako rozpatrzone negatywnie, niejednokrotnie nie dotyczące sprawy, którą zgłaszałem i otwierane ponownie, nawet bez mojego udziału. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18809
  • 53882
  • 739

SMS zwrotne

@jan1 w moim przypadku takie SMS-y potwierdzające naprawę otrzymywałem, bo zgłoszenie było napisane nieprawidłowo i nie dotyczyło problemu lub opacznie zrozumiana została informacja w zgłoszeniu przez technika. Wysyłany był SMS o naprawie usterki, która nie miała miejsca, a usterka istniejącą, nie została naprawiona.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 355
  • 1264
  • 1

SMS zwrotne

@ketrasaArtur dziękuję  , ale nadal nie mam odpowiedzi na moje postawione pytanie .

Bo jeżeli ja cyklicznie ponawiam te same zgłoszenia i SMS  zwrotne są mijajace się z prawdą , to nie można mówić o jakiś niedopatrzeniach osoby przyjmującej zgłoszenie lub technika .

Dziękuję i pozdrawiam. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18809
  • 53882
  • 739

SMS zwrotne

@jan1 z tego co się orientuje, to Twoje ponawiane zgłoszenia może i trafiają do tego samego działu, ale nie koniecznie do tej samej osoby. Być może ta sama sprawa jest za każdym razem inaczej interpretowana. Pewnie z tego powodu dostajesz odpowiedź o rozwiązaniu sprawy, mimo, że dalej jest problem. Proste sprawy załatwiane są od ręki, skomplikowane ciągną się tygodniami, miesiącami, natomiast statystyki muszą podawać, że sprawy są rozwiązywane w zakładanym terminie.

Wszystko zależy jaki masz problem.

W moim przypadku, jak miałem problem z kontem, to zgłoszenia, reklamacje były zamykane jako rozpatrzone negatywnie, niejednokrotnie nie dotyczące sprawy, którą zgłaszałem i otwierane ponownie, nawet bez mojego udziału. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 355
  • 1264
  • 1

SMS zwrotne

@ketrasaArtur       bardzo dziękuję za szczerą , obiektywną ocenę problemu w tym twoim  zdaniu  :

 " statystyki muszą podawać , że sprawy są rozwiązywane w zakładany terminie "

To  zdanie wszystko tłumaczy - liczy się TYLKO  statystyka , a niezadowolona osoba ponownie zgłosi  ten sam problem , generując nową statystykę. 

Dziękuję. - oznaczam jako rozwiązanie .