- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć :
Dlaczego po zgłoszeniu na czacie , lub infolini jakiegoś problemu z prawidłowym działaniem czegoś , po pewnym czasie Orange wysyła SMS zwrotny z informacją że już naprawiono , a po sprawdzeniu , nadal nie naprawiono , nie działa i jest sie w tym samym miejscu jak się było przed zgłoszeniem . Po co wysyła się SMS mijający się z prawdą , nie mający nic wspólnego z rzeczywistością . O co w tym wszystkim chodzi !
Dziękuję i pozdrawiam.
____________
* Temat przeniesiony z O społeczności - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jan1 z tego co się orientuje, to Twoje ponawiane zgłoszenia może i trafiają do tego samego działu, ale nie koniecznie do tej samej osoby. Być może ta sama sprawa jest za każdym razem inaczej interpretowana. Pewnie z tego powodu dostajesz odpowiedź o rozwiązaniu sprawy, mimo, że dalej jest problem. Proste sprawy załatwiane są od ręki, skomplikowane ciągną się tygodniami, miesiącami, natomiast statystyki muszą podawać, że sprawy są rozwiązywane w zakładanym terminie.
Wszystko zależy jaki masz problem.
W moim przypadku, jak miałem problem z kontem, to zgłoszenia, reklamacje były zamykane jako rozpatrzone negatywnie, niejednokrotnie nie dotyczące sprawy, którą zgłaszałem i otwierane ponownie, nawet bez mojego udziału.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS zwrotne
@jan1 w moim przypadku takie SMS-y potwierdzające naprawę otrzymywałem, bo zgłoszenie było napisane nieprawidłowo i nie dotyczyło problemu lub opacznie zrozumiana została informacja w zgłoszeniu przez technika. Wysyłany był SMS o naprawie usterki, która nie miała miejsca, a usterka istniejącą, nie została naprawiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS zwrotne
@ketrasaArtur dziękuję , ale nadal nie mam odpowiedzi na moje postawione pytanie .
Bo jeżeli ja cyklicznie ponawiam te same zgłoszenia i SMS zwrotne są mijajace się z prawdą , to nie można mówić o jakiś niedopatrzeniach osoby przyjmującej zgłoszenie lub technika .
Dziękuję i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jan1 z tego co się orientuje, to Twoje ponawiane zgłoszenia może i trafiają do tego samego działu, ale nie koniecznie do tej samej osoby. Być może ta sama sprawa jest za każdym razem inaczej interpretowana. Pewnie z tego powodu dostajesz odpowiedź o rozwiązaniu sprawy, mimo, że dalej jest problem. Proste sprawy załatwiane są od ręki, skomplikowane ciągną się tygodniami, miesiącami, natomiast statystyki muszą podawać, że sprawy są rozwiązywane w zakładanym terminie.
Wszystko zależy jaki masz problem.
W moim przypadku, jak miałem problem z kontem, to zgłoszenia, reklamacje były zamykane jako rozpatrzone negatywnie, niejednokrotnie nie dotyczące sprawy, którą zgłaszałem i otwierane ponownie, nawet bez mojego udziału.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS zwrotne
@ketrasaArtur bardzo dziękuję za szczerą , obiektywną ocenę problemu w tym twoim zdaniu :
" statystyki muszą podawać , że sprawy są rozwiązywane w zakładany terminie "
To zdanie wszystko tłumaczy - liczy się TYLKO statystyka , a niezadowolona osoba ponownie zgłosi ten sam problem , generując nową statystykę.
Dziękuję. - oznaczam jako rozwiązanie .