- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam jakiś tydzień temu miałem dość nietypową sytuację. Ale zacznijmy od początku.
Jakiś rok temu przenieśliśmy 3 nr do Orange, wiadomo standardowa procedura wniosek o przeniesienie do poprzedniego operatora, NR-y TYMCZASOWE. Kilka razy dziennie telefon z Play, żebyśmy u nich zostali itp...
No i wreszcie jesteśmy u pomarańczowego operatora.
***
Do rzeczy. Mama posiada tylko i wyłącznie telefon z prefixem 512, rok temu jej nr tymczasowy miał początek 453. Jakiś tydzień temu dostałem z nr 453...... (wiedziałem, że to od niej po treści), i się zastanawiałem o co chodzi przecież to nie jej nr. Postanowiłem sprawdzić umowę, i się okazało, że ona miała dokładnie ten sam nr tymczasowy co ten z którego teraz otrzymałem wiadomość. Sprawdziłem data i godzina wysłania zarówno u mnie jak i mamy jest ta sama.
Zastanawiam, się o co z tym chodzi, skoro w dniu przeniesienia nr tymczasowy jest zamieniany nr stałym(czyli tym który został przeniesiony).
Ktoś może wie o co z tym chodzi.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Damian08 takie problemy czasami występują po przeniesieniu numeru właśnie z PLAY. Proponuję zadzwonić na infolinię lub napisać na czacie o zaistniałej sytuacji. Niech operator zweryfikuje i poprawi błąd. Nie do końca dane na koncie się zaktualizowały i potrzebna jest ingerencja technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Damian08 takie problemy czasami występują po przeniesieniu numeru właśnie z PLAY. Proponuję zadzwonić na infolinię lub napisać na czacie o zaistniałej sytuacji. Niech operator zweryfikuje i poprawi błąd. Nie do końca dane na koncie się zaktualizowały i potrzebna jest ingerencja technika.