Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozwiązana umowa jak zapłacić ostatnią fakturę

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Komentator
  • 19
  • 4
  • 1

Rozwiązana umowa jak zapłacić ostatnią fakturę

Cześć

mam pytanie, rozwiązałem umowę z Orange przed czasem z karą umowną, która miała być doliczona do ostatniego rachunku, jednak Orange odłączył mnie w ustalonym dniu, a faktury nie wystawił - karty już nieaktywne, mój orange nieaktywny. Skąd dowiedzieć się ile muszę dokładnie zapłacić i na jaki numer konta? Z reguły zawsze płaciłem przez szybkie przelewy.

Z góry dzięki za pomoc

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

Rozwiązana umowa jak zapłacić ostatnią fakturę

@Luk149  witaj takie informację dostaniesz pod numerem 510100100 lub w najbliższym salonie Orange 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

Rozwiązana umowa jak zapłacić ostatnią fakturę

@Luk149  witaj takie informację dostaniesz pod numerem 510100100 lub w najbliższym salonie Orange 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 293
  • 331
  • 6

Rozwiązana umowa jak zapłacić ostatnią fakturę

Skontaktuj się z orange. Najlepiej i najszybciej z bok 510100100

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5619
  • 9981
  • 150

Rozwiązana umowa jak zapłacić ostatnią fakturę

Faktura za karę umowna przychodzi najczęściej po pełnym cyklu rozliczeniowym. Jeżeli umowę rozwiązałeś na kilka dni przed cyklem rozliczeniowym, to przyjdzie faktura za cyklu rozliczeniowym dostaniesz fakturę z karą za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Czasami może to potrwać do 2 miesięcy. Przynajmniej tak u mnie było.

 

WAŻNE  !!!!!

Jeżeli miałeś e-fakturę, to pilnuj, kiedy przyjdzie e-mail, bo po rozwiązaniu umowy nie dostaniesz już wiadomości w sprawie faktur i ich zaległości na MO. Mogą później wysyłać już płatne monity na adres domowy.

Dobrze jest się zorientować jak wygląda sytuacja dzwoniąc na BOK: 510 100 100