Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Było HBO Max ma być ..Max.

Zamiast 4K- jakość HD, do tego możliwość logowania jednocześnie tylko na 2 urządzeniach.

Konkurencja daje Premium dla swoich migrujących klientów, a Orange tylko Standard.

 

Czy ktoś nosi się z zamiarem rezygnacji z umowy z Orange z tego powodu?

 

________________
* Przeniosłem z działu Telewizja – moderator Michał

17 ODPOW. 17

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 544
  • 2259
  • 5

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Tobie to się raczej nie uda bo masz cały pakiet orange love, a i tak z tego co wiem operatorzy dają jedynie możliwość rezygnacji z HBO MAX/MAX bez możliwości rozwiązania umowy na inne usługi. 
Czyli co najwyżej możesz mieć około 20zł mniej na rachunku. 

Update z tego co doczytałem orange daje możliwość rezygnacji z całego pakietu LOVE tylko ze względu na zmianę HBO MAX w MAX potraktuj to jako prezent i rozwiąż umowę @Anonim 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

@_Artek_  zacisnę zęby i jakoś wytrzymam. Po przejęciu przez Play sieci UPC potrzebowaliśmy dobrego internetu i najlepszą ofertę cenową miał wtedy Orange.

 Internet dobrze hula.

Co do rezygnacji nie traktuje tego poważnie.

Po prostu poczekam, bo na infrastrukturze Orange jest m.in T-Mobile.

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 18
  • 0

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Też jestem zbulwersowany takim podejściem Orange i dzisiaj zamierzam wypowiedzieć cały pakiet lub jego część TV + mobile. Zobaczymy…


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 18
  • 0

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Wypowiedziałem wczoraj umowę, w systemie widoczna była kara, pracownik tylko dopisał, że wypowiedzenie w związku z migracja HBO Max do Max, oraz że powinno być bez kary. Szkoda tylko, że nie dostałem żadnego potwierdzenia wypowiedzenia, mimo iż pracownik upewniał mnie, że przyjdzie na maila. Kontaktowałem się potem z obsługą na czacie Orange i potwierdzili, że widać zgłoszenie.  


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 544
  • 2259
  • 5

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

@Anonim  skoro masz "okazje" wypowiedzieć "pełne LOVE" to czemu tego nie zrobisz? ja bym wypowiedział i np podpisał tylko internet w orange na innego członka rodziny.......a jeśli masz światłowód od orange bez ont to na łączach orange są dostępne oferty innych operatorów i nie jest tajemnicą że większość z nich będzie korzystniejsza od pomarańczy 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

@_Artek_ nie chcę 2 raz płacić kary.

W 2017 też był wysłany list z możliwością rezygnacji. W salonie  powiedziała pani, że można zrezygnować z powodu usuwanego kanału a i tak naliczyli karę po kilku miesiącach.

Poza tym mam też umowę na C+ Premium..

Nie mam na tą chwilę 100% pewności, że mogę zmodyfikować czy zrezygnować z umowy i nie będzie powtórki z historii.

 

 

 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 544
  • 2259
  • 5

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział 😄

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Niech dadzą możliwość przejścia na Premium Max, wtedy uważałbym za najbardziej honorowe podejście że strony operatora i temat byłby zamknięty.

 

Nie chodzi o samą rezygnację- tylko nikt poważny nie będzie opłacał bezpośrednio Max Premium mając jednocześnie lojakę przymusową u operatora na Standard.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 544
  • 2259
  • 5

Rezygnacja z umowy z powodu słabej oferty migracyjnej z HBO Max na Max

Wszyscy wiemy że orange to DOBRY ale DROGI operator sytuacja z MAX tylko to potwierdza, do niczego nie jesteś zmuszany a wręcz przeciwnie dostałeś pół roku wszystkich usług za free a teraz masz możliwość wypowiedzenia umowy bez kary wystarczy napisać jedno pismo. Moim zdaniem dla Ciebie to bardzo korzystna opcja i bardzo fair ze strony operatora, to że nie chcesz z niej skorzystać to już tylko i wyłącznie Twoja decyzja.