16-12-2017
00:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
00:22
Czy można zrezygnować z usługi Wifi Calling,którą aktywujemy w aplikacji Orange ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
16-12-2017
00:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
00:27
Tak przez BOK. Ale bywa ciężko.
5 ODPOW. 5
16-12-2017
00:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
00:27
Tak przez BOK. Ale bywa ciężko.
16-12-2017
00:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
00:28
Rezygnacja z Orange Wifi Calling
Dzięki za informację.Pozdrawiam.
16-12-2017
09:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
09:04
Rezygnacja z Orange Wifi Calling
@DawidOrange: a wybacz za pytanie, a co Cię skłoniło rozważanie rezygnacji z usługi Wifi Calling? też masz podejrzenia o brak bezpieczeństwa czy coś innego?
16-12-2017
18:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
18:33
Rezygnacja z Orange Wifi Calling
Podczas korzystania z aplikacji połączenie przerywa.A jakość połączenia nie ma nic wspólnego z HD Voice.Mam jeszce jedno pytanie do ciebie.Czy kiedyś pracowałeś w Orange ? Twoja wiedza jest bardzo wysoka.
16-12-2017
18:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2017
18:46
Rezygnacja z Orange Wifi Calling
"W" Orange nie 🙂 ale "dla" Orange kiedyś tak 🙂
Wracając do tematu, z uwagi na to, że jest to dosyć trudne zlecenie a u Ciebie chodzi o jakość połączeń, to jest prostsze rozwiązanie: jeśli korzystasz z aplikacji WifiCalling można ją wyłączyć lub odinstalować. Jeśli masz natywne wsparcie, można to odhaczyć w ustawieniach.
A jeśli chodzi o "bezpieczeństwo", to trochę info już się pytałem w tym wątku https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/Blokada-na-quot-pozakom%C...
Wracając do tematu, z uwagi na to, że jest to dosyć trudne zlecenie a u Ciebie chodzi o jakość połączeń, to jest prostsze rozwiązanie: jeśli korzystasz z aplikacji WifiCalling można ją wyłączyć lub odinstalować. Jeśli masz natywne wsparcie, można to odhaczyć w ustawieniach.
A jeśli chodzi o "bezpieczeństwo", to trochę info już się pytałem w tym wątku https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/Blokada-na-quot-pozakom%C...