Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Relacje ze stałym klientem indywidualnym, rozprawka


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 0
  • 2
  • 0

Relacje ze stałym klientem indywidualnym, rozprawka

Witam

 

Być może podobnych wątków było już sporo, jednak wyszukiwarka prowadziła mnie ścieżką tematów nie do końca tak precyzyjnych. Za każdym razem gdy przedłużałem umowę, stawiałem sobie pytanie:

 

Co definiuje podejście Orange do stałych klientów indywidualnych? (klient biznesowy jako znacznie bardziej dochodowy to inna kwestia)

 

Z bardzo uproszczonego, bardzo podstawowego zagadnienia marketingu wynika, że koszt utrzymania stałego klienta jest znacznie niższy niż koszt pozyskania nowego. Nie znam się na marketingu, być może się mylę, nie wątpię że zatrudnienie w tak wielkiej sieci mają specjaliści, którzy pół życia na tym zjedli. Chciałbym tylko wiedzieć, w którym kierunku to wszystko zmierza.