- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
posiadam pakiet orange love (int + tel + tv). Składałam wniosek o przeniesienie na inny adres światłowodu oraz telewizji, jednak okazało się, że w nowym miejscu nie ma możliwości instalacji światłowodu. Zaproponowano mi zamiast tego internet LTE, na co się zgodziłam. Konsultant poinformował mnie, że opłata aktywacyjna z racji przeniesienia nie zostanie naliczona, jednak teraz na fakturze ta opłata się pojawiła. Czy to konsultant był niedoinformowany i opłata powinna tam być czy też jest błąd na fakturze i muszę to reklamować?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anna95 opłata aktywacyjna z racji przeniesienia usług na inny adres nie powinna zostać naliczona. Zakładam, że jesteś w stanie określić, kiedy była prowadzona rozmowa telefoniczna z konsultantem, który zapewnił, że nie będzie opłaty aktywacyjnej. Przy składaniu reklamacji poinformuj o takiej rozmowie z zaznaczeniem konieczności jej odsłuchania. Po rozpatrzeniu reklamacji, opłata aktywacyjna powinna zostać anulowana.
Jeżeli faktura nie została jeszcze opłacona, to mimo rozpatrywanej reklamacji, opłać ją łącznie z opłatą aktywacyjną. Nie czekaj na rozpatrzenie reklamacji, bo nie opłacona faktura może być uznana jako zaległość. Po rozpatrzeniu reklamacji, opłata zostanie na poczet następnej faktury lub następna faktura będzie pomniejszona.
Polecam przypilnować przebieg reklamacji oraz naliczanie opłat na fakturze. Czasami po uznaniu reklamacji potrafią tak zakombinować, że wraz klient zapłaci więcej. Kilka razy mi się tak przytrafiło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie usług a opłata aktywacyjna
@Anna95 teraz pozostala Ci reklamacja.
mozna powiedziec ze reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie usług a opłata aktywacyjna
@Anna95 w takim przypadku skontaktuj sie z BOK Orange https://www.orange.pl/view/kontakt i zglos reklamacje powolujac sie na ustalenia w trakcie rozmowy z konsultantem. Reklamacja powinna zostac bez problemu rozpatrzona na Twoja korzysc😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anna95 opłata aktywacyjna z racji przeniesienia usług na inny adres nie powinna zostać naliczona. Zakładam, że jesteś w stanie określić, kiedy była prowadzona rozmowa telefoniczna z konsultantem, który zapewnił, że nie będzie opłaty aktywacyjnej. Przy składaniu reklamacji poinformuj o takiej rozmowie z zaznaczeniem konieczności jej odsłuchania. Po rozpatrzeniu reklamacji, opłata aktywacyjna powinna zostać anulowana.
Jeżeli faktura nie została jeszcze opłacona, to mimo rozpatrywanej reklamacji, opłać ją łącznie z opłatą aktywacyjną. Nie czekaj na rozpatrzenie reklamacji, bo nie opłacona faktura może być uznana jako zaległość. Po rozpatrzeniu reklamacji, opłata zostanie na poczet następnej faktury lub następna faktura będzie pomniejszona.
Polecam przypilnować przebieg reklamacji oraz naliczanie opłat na fakturze. Czasami po uznaniu reklamacji potrafią tak zakombinować, że wraz klient zapłaci więcej. Kilka razy mi się tak przytrafiło.