Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru i nowy abonament


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Przeniesienie numeru i nowy abonament

Witam,

Zamówiłem ostatnio telefon huawei P9 DS z opcją przeniesienia numeru. Po otrzymaniu zamówienia nie aktywowałem numeru tymczasowego, a planowana data przeniesienia to 25.02.2017. I moje pytania: Czy jak aktywuję numer tymczasowy i będę z niego korzystał to będzie naliczane według tego abonamentu, który mam? Co się stanie z tym numerem, gdy już przeniosą mi z innej sieci? Nie chcę, żeby później płacić za przeniesiony numer i za ten tymczasowy.

Pozdrawiam!

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32447
  • 36843
  • 1371

Przeniesienie numeru i nowy abonament

Numer tymczasowy jest aktywowany do tygodnia (jeśli wyraziłeś zgodę na wcześniejsze uruchomienie usług) lub 14 dnia. Czas jest niezależny od faktu użycia karty sim.

Zależy od promocji czy będą opłaty. W większości za numer tymczasowy się nie płaci abonamentu, ew opłata aktywacja (o ile jest).

Po szczegóły najlepiej skontaktować się z BOK.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 9
  • 2

Przeniesienie numeru i nowy abonament

Klient może korzystać z usług na numerze tymczasowym wg. cennika, jeżeli nie korzysta nic nie płaci.

 

 

na numerze tymczasowym masz plan zerowy - stawki wg cennika.

mozna na bok zadzwonic i wlaczyc chyba abo ktory sie wybralo. nie pamietam

 

mowie zawsze klientowi aby nie korzystal z nr tymczasowego 😉