- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam...nazywam się Małgorzata Maciejek mieszkam w Łodzi i jestem mamą trójki wspaniałych dzieci. ...posiadam kartę dużej rodziny....i widząc co państwo przygotowali dla dużych rodzin chciałam skorzystać z tak atrakcyjnej oferty i skorzystałam na szczęście albo na Nieszczęście ......wybrałam pakiet za 79,99zł bez telefonu i przeniosłam 5 numerów z sieci Play posiadam również u państwa usługi stacjonarne Neostrade. ...I byłoby fajnie gdyby to co Pan podaje na swojej stronie czyli....79.99zł za abonament za 5 numerów przeniesienia z innej sieci 6 miesięcy za 0zł i dodatkowy rabat 30zł za posiadanie usług stacjonarnych było prawdą ...daje to kwotę 49,99zł i pół roku za 0zł wiec oszczędność jest duża. ..Ja natomiast od pierwszego miesiąca musze płacić jak dla mnie duże sumy najpierw omyłkowo faktura na prawie 3000zł tak taka kwota aż mi się kolana ugięły musiałam zgłosić reklamacje uznano teraz po korekcie zostało za jedną fakturę 209zł i drugą 45 zł za jeden miesiąc 😞 i co miesiąc muszę płacić 79.99zł bez uznanej ulgi półrocznej. ...I rabatu 30zł...za to że posiadam Neostrade. ...miało być Taniej dla Dużej Rodziny a wyszło na to ze jest drożej i mija się to z tym co jest podane przez Pana rzecznika Orange...Proszę o weryfikację tego i liczę na państwa pomoc w tej sprawie...z wyrazami szacunku Małgorzata Maciejek. ..
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Małgosia napisał(-a):
Dziękuję wszystkim. ..opisałam wszystko i wysłałam do bok@orange.pl. ..teraz pozostaje czekać
Gosia, zamiast pisać lepiej zadzwonić najlepiej z aplikacji Mój Orange. Połączysz się wtedy bezpośrednio z doradcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
Współczuję, ale propoowałbym to zgłosić oficjalnie.... Zaloguj się na portal Mój Orange i napisz to w zaakładce "zgłoś sprawę" albo mailem na bok@orange.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
Dokładnie tak jak pisze kolega przeanalizuj najpierw umowę. Tam masz wyszczególnione przyznane Ci rabaty. Jeśli masz tam napisane 6 msc za 0 zł to masz sprawę wygraną. Musisz w tej sprawie kontaktować się z BOK. My nie mamy wglądu w Twoje konto abonenckie i nic Ci tutaj nie pomożemy. Pozdrawiamy i trzymamy kciuki za pozytywny obrót sprawy na Pani korzyść.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
Ja bym pisał reklamację mailem. I dodatkowo wkleiłbym link do storny rzecznika z opisem całego rabatu. A co.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc
@Małgosia powinnaś dostać:
W ramach abonamentu klienci otrzymują:
- 0 zł za abonament przez 6 miesięc przy przenoszeniu numeru do Orange
- nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieciInternet od 10GB do 50GB (w zależności od wybranego planu)
- 20 GB dodatkowy pakiet danych na start do wykorzystania w czasie trwania umowy;
- 400 minut na połączenia przychodzące i wychodzące w roamingu UE;
- 100 minut na połączenia międzynarodowe wychodzące z Polski (Strefa 1);
- Internet w UE 0,1GB;
- dodatkowy rabat Orange Open – dla tych klientów, którzy posiadają inne usługi Orange.
Zgłoś sprawę do BOK. jeśli nie pomogą to......będzie trzeba szukać pomocy gdzieś wyżej. Pozdrawiam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »