Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z naliczeniami abonamentu


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 24
  • 0

Problemy z naliczeniami abonamentu

Witam, w sierpniu się przeprowadziłem i Orange nie zapewniało światłowodu w nowym miejscu zamieszkania.

Zrobili tak zwana zmianę geograficzna przez co umowa została zmieniona. 

Miał być wyłączony światłowód i uruchomiony internet mobilny przy moim numerze. Jak się okazało, to światłowodu NIE wyłączyli, tylko dodali mi nowy numer+ internet mobilny. Oczywiście reklamacja złożona, uwzględniona.

Podpisałem nową umowę w której były zawarte rozmowy i smsy nielimitowane, jednak okazało sie, że Orange miało zupełnie inna umowę u siebie niz tą która została podpisana. Według nich nie było uwzględnionych w umowie rozmów, SMS i MMS nielimitowanych. Ponad abonament ponad 180 zł w jednym miesiącu, w poprzednich niewielkie kwoty ponad abonament 5-10 zł.

Reklamacja złożona, uwzględniona. Włączyli rozmowy i smsy nielimitowane dopiero 13 listopada, 3 miesiące po podpisaniu umowy. Mimo wszystko i tak naliczają się dodatkowe opłaty ponad abonament za SMS.

W sierpniu mój numer zniknął z aplikacji mój Orange, wielokrotnie zgłaszane, jednak nic z tym niestety nie robią. 

Dodatkowo w kosztach bieżących widnieją kwoty o o których nawet strach myśleć :). Na chwilę obecną mam doliczone dodatkowe 20 zł za raty (nic nie było brane dodatkowo na raty) oraz 60 zł aktywacji internetu mobilnego, która była płacona kilka miesięcy temu. O kosztach ponad abonament nie będę wspominać.

Czy ktoś z was również ma takie problemy z płatnościami? 

Na drugim numerze jak się okazało również od kilku miesięcy sa naliczane kwoty ponad abonament za niektóre SMS i zaznaczam, że Nie są to numer premium.

Udało wam się to rozwiązać raz na zawsze, porządnie?

Zastanawiam się nad rzecznikiem praw konsumenta za te naliczenia, błąd w umowie. Mam kilka screenów rozmów z czatu, gdzie pracownik mi się przyznał, że to jest niewywiązywanie się z umowy z ich strony. Mam również nagrania rozmów z 8 listopada, gdzie Pani na infolinii mówi, że nie powinny się naliczać opłaty, bo niby są włączone te nielimitowane smsy i rozmowy, później kolejny screen, gdzie facet mi pisał, że Pani była jakaś niedouczona i nieogarnięta, bo nie były włączone te SMS i rozmowy. 

Proszę o poradę i jak sobie z tym poradzić.

 

 

4 ODPOW. 4

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13041
  • 53540
  • 622

Problemy z naliczeniami abonamentu

@Saduum3Według mnie tylko reklamacja pisemna na adres korespondencji w Skierniewicach.

Załącz screeny, a w piśmie wiodącym spokojnie i rzeczowo przedstaw dowody, godziny rozmów i całą sprawę.

Jeśli opiszesz konkretnie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

Według mnie to najlepsza forma zgłoszenia spraw do uporządkowania. Oczywiście wszystko później zależy od odpowiedzi i załatwienia sprawy. W przypadku problemów, sa wyższe instancje...

Orange Polska S.A.

ul Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 24
  • 0

Problemy z naliczeniami abonamentu

Taki jest plan. Czekam na rozpatrzenie kolejnej reklamacji, która była składana 14 listopada. Za sierpniowa fakturę było do zapłaty prawie 600 zł, gdzie rachunek powinien wynieść maksymalnie 310zl. Na szczęście po uwzględnieniu reklamacji następna była pomniejszona, ale tylko o kwotę 124 zł 

Teraz faktura, któreś wpłynęła na początku listopada wynosi prawie 530 zł,  również powinna maksymalnie 310 zł.

Dla mnie to jest niedorzeczne po prostu .


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13041
  • 53540
  • 622

Problemy z naliczeniami abonamentu

@Saduum3W takich przypadkach jak Twój jeden błąd generuje kolejny i wprowadza większe zamieszanie. kilka osób rozpatruje, każdy coś od siebie "poprawi" i stąd problem narasta. Pismo i przekazanie sprawy "wyżej" powinno spowodować rozpatrzenie od początku i uporządkowanie sprawy


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 24
  • 0

Problemy z naliczeniami abonamentu

Jeszcze lepszy numer. Właśnie zauważyłam, że odjęli rabaty za łączenie usług w Orange. Łącznie 40 zł rabatu zabrali.