Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z zamówieniem

Anonim

Nie dotyczy

Problem z zamówieniem

Zadzwonić mniej więcej cztery razy i z rachunku prawdopodobieństwa wybrać odpowiedzi konsultantów identyczne co do treści, czyli chyba tak jest. A w razie czego trzymać palec na spuście, żeby zdążyć rozwiązać umowę. Oczywiście za infolinie trzeba płacić czyli jest już pierwszy zarobek na kliencie.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem

Sęk w tym że kilka takich telefonów już wykonałem i każdy konsultant mówi diametralnie co innego:)Niezłe porządki/a raczej nieporządki/tam mają.Palec na spuście trzymam caly czas a na celowniku jest pomarańcza:)Będę informował jak się rozwija sytuacja:)


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem

Ten operator jest jak dla mnie nieprzewidywalny:)Dziś rano zamówienie zostało anulowane i bez jakiegokolwiek kontaktu zostało utworzone nowe aktualny status-"zamówienie zostało zrealizowane proszę oczekiwać na dostawę umowy i sprzętu"i faktycznie prędkość internetu już wzrosła.Zobaczymy czy tym razem kurier przywiezie aparat telefoniczny:)

Anonim

Nie dotyczy

Problem z zamówieniem

Cześć @domik732

Jeżeli któraś z odpowiedzi okaże się skuteczna, oznacz ją proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem

Muszę przyznać że tym razem orange dało radę.Powiadomienia na email sms na komórkę i szybka dostawa:)