- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z zamówieniem
Zadzwonić mniej więcej cztery razy i z rachunku prawdopodobieństwa wybrać odpowiedzi konsultantów identyczne co do treści, czyli chyba tak jest. A w razie czego trzymać palec na spuście, żeby zdążyć rozwiązać umowę. Oczywiście za infolinie trzeba płacić czyli jest już pierwszy zarobek na kliencie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z zamówieniem
Sęk w tym że kilka takich telefonów już wykonałem i każdy konsultant mówi diametralnie co innego:)Niezłe porządki/a raczej nieporządki/tam mają.Palec na spuście trzymam caly czas a na celowniku jest pomarańcza:)Będę informował jak się rozwija sytuacja:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z zamówieniem
Ten operator jest jak dla mnie nieprzewidywalny:)Dziś rano zamówienie zostało anulowane i bez jakiegokolwiek kontaktu zostało utworzone nowe aktualny status-"zamówienie zostało zrealizowane proszę oczekiwać na dostawę umowy i sprzętu"i faktycznie prędkość internetu już wzrosła.Zobaczymy czy tym razem kurier przywiezie aparat telefoniczny:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z zamówieniem
Cześć @domik732,
Jeżeli któraś z odpowiedzi okaże się skuteczna, oznacz ją proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z zamówieniem
Muszę przyznać że tym razem orange dało radę.Powiadomienia na email sms na komórkę i szybka dostawa:)
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »