30-11-2019
19:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-11-2019
19:59
Problem z ratami naliczanymi za telefon
Temat przeniesiony z Telefony i tablety - moderator Bartłomiej
Problem polega na tym że w zeszłym miesiącu zapłaciłem fakturę wraz z rata za telefon komórkowy i wszystko się zgadzało.Ostatnio przyszła kolejna i rata za telefon została naliczona podwójnie 2 rata i 3.Co mam w tej sytuacji zrobić?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
30-11-2019
20:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-11-2019
20:12
Problem z ratami naliczanymi za telefon
@Panandrzej , na swoim koncie w NMO (masz?) jest podgląd na wszystkie raty, także te opłacone i pozostałe do spłaty. Jak Ci się nie zgadza, to najprościej złożyć reklamację na czacie, ale dopiero w poniedziałek. Albo 510100100 zapłacisz.
30-11-2019
20:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-11-2019
20:15
Problem z ratami naliczanymi za telefon
Nie zmieniono ci okresu rozliczeniowego ? Wtedy może tak być że raty są za dwa okresy rozliczeniowe.