Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przepisaniem numeru na firmę


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 405
  • 1489
  • 1

Problem z przepisaniem numeru na firmę

@slav72   wybacz że się wtrącam  - ale tutaj  na forum z własnej inicjatywy udzielają się również  pracownicy ,

użytkownicy  oznaczeni   rangą  " Pracuję w Orange "

I wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie powinni służyć  pomocą , w ramach swoich możliwosci ale niestety z własnego doświadczenia wiem że w 

praktyce tak nie jest , bo nie na wszystkie tematy udzielają odpowiedzi .


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 38
  • 0

Już mi ręce opadają

@ketrasaArtur to jest spółka. Myślałem że w salonie i na infolinii pracują osoby kompetentne a tak prosta sprawa jak przeniesienie numeru ich przerosła. Jutro dzwonię na infolinię i jeśli nie dostanę jakiejś dobrej propozycji w zamian za ich super doradztwo to chyba spróbuję szczęścia w innej sieci bo po ostatniej akcji ze zmianą numeru głównego w Orange Love nasza współpraca już wisiała na cienkim włosku. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19645
  • 56905
  • 775

Już mi ręce opadają

@remiidrombo na firmę można wykonać cesję w trakcie trwania umowy, ale warunki umowy pozostają bez zmian do końca umowy (cesji nie można wykonać, jeśli numer jest w Orange Love). Zmienia się tylko właściciel. Jak obecnie numer jest w ofercie na kartę, to można również przepisać na firmę. Koszt cesji to 99zł. Niestety nie mam potwierdzonych informacji jak wygląda sytuacja ze spółką. Powyższe informacje dotyczą jednoosobowej działalności. Być może są jeszcze inne wymogi. Jutro na infolinii 510 600 600 można dokładniej się dopytać, opisując obecną sytuację z numerem.

P. S. Infolinia biznesowa jest płatna, tylko klienci indywidualni mają infolinię bezpłatną.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Już mi ręce opadają


@remiidrombonapisał(-a)

@ketrasaArtur to jest spółka. Myślałem że w salonie i na infolinii pracują osoby kompetentne a tak prosta sprawa jak przeniesienie numeru ich przerosła. Jutro dzwonię na infolinię i jeśli nie dostanę jakiejś dobrej propozycji w zamian za ich super doradztwo to chyba spróbuję szczęścia w innej sieci bo po ostatniej akcji ze zmianą numeru głównego w Orange Love nasza współpraca już wisiała na cienkim włosku. 


@remiidrombo pamiętaj, że to forum samopomocowe. Nawet jak są tu pracownicy Orange to nie jest żadnej oficjalny sposób zgłaszania problemów. Nie wiem czy masz ci liczyć na super propozycje z racji tych problemów. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Już mi ręce opadają


@jan1napisał(-a)

@slav72   wybacz że się wtrącam  - ale tutaj  na forum z własnej inicjatywy udzielają się również  pracownicy ,

użytkownicy  oznaczeni   rangą  " Pracuję w Orange "

I wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie powinni służyć  pomocą , w ramach swoich możliwosci ale niestety z własnego doświadczenia wiem że w 

praktyce tak nie jest , bo nie na wszystkie tematy udzielają odpowiedzi .


Co nie zmienia faktu że to forum samopomocowe na którym 99% to klienci operatora i pisząc posty w ten sposób "wiesza się psy" na nas, a nie na pracownikach Orange. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2119
  • 5997
  • 199

Już mi ręce opadają

1. Numer przed przejściem na kartę był w ofercie.... ? (jakiej?)
2. Numer przed przejściem na kartę był na osobę fizyczną czy na firmę ?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 38
  • 0

Już mi ręce opadają

@Arti_Kn_Pl 

Numer najpierw był w pakiecie Love na poczatku roku odłączono go od pakietu i przeszedł na normalną umowę. W Orange kazano mi czekać do końca umowy żeby numer przeszedł na kartę i wtedy miałem bez problemu przenieść numer na firmę. Numer od soboty jest już na kartę i nie mogę go przenieść na firmę bo Pan konsultant kazał mi teraz ten numer znowu przenieść na umowe w Orange dla klientów indywidualnych a potem robić cesję na firmę i tego kompletnie nie rozumiem bo jak jest numer na kartę to dla czego nie mogę go przenieść na firmę. Normalnie czuję się jakby komuna wróciła.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2119
  • 5997
  • 199

Już mi ręce opadają

@remiidrombo 

Więc Twój numer jest zarejestrowany na osobę indywidualną i nie możesz przejść tak od razu do oferty firmowej. Dlatego masz błąd przy wyborze oferty.
Musisz przerejestrować numer w ofercie na kartę z osoby fizycznej na firmę i wtedy pójdzie bez problemu.

Możesz to zrobić tylko w salonie, koszt 50 zł. Ale ogarnięty konsultant może zrobić za free przy jednoczesnym podpisaniu umowy na abonament firmowy.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 405
  • 1489
  • 1

Już mi ręce opadają

Nie rozumiem Twojego toku rozumowania - forum jest dla każdego chętnego, chcącego podzielić się bezinteresownie  swoim doswiadczeniem ,  dlaczego jak piszesz 

 " wiesza się na nas psy "

To pracownicy Orange dyskutując na forum nie mogą być poddani krytyce przez innych użytkowników również na forum jeżeli dyskusja odbywa się z godnie z obowiązującym wszystkich regulaminem ?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Problem z przepisaniem numeru na firmę

No właśnie, nie rozumiesz, pisałem że na nas czyt. użytkownikach-klientach, których tu jest 99% "wiesza się psy", a powinno na pracownikach pomarańczy... spytam, przeczytałeś pierwszy post w wątku?, jak myślisz do kogo odnoszą się pretensje?, do wszystkich na forum czy do tego 1% "pracowników" którzy nawet w weekend tu nie zajrzą. I jeszcze jedna uwaga, skoro odpowiadasz do konkretnej osoby, a nie jest to post pod postem to warto zwrócić się po nicku gdyż tak nie wiadomo komu odpisujesz. To tyle ode mnie.