Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przepisaniem numeru na firmę


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 38
  • 0

Problem z przepisaniem numeru na firmę

Już powoli tracę do was cierpliwość bo robicie sobie chyba jakieś jaja z klientów. Od początku roku chcę przenieść swój prywatny numer na firmę i najpierw kazaliście mi czekać aż mi się umowa skończy i mój numer przejdzie na kartę. Mój numer przeszedł na kartę wchodzę na strone i wciskam przycisk przechodzę z karty na abonament i co i się nie da więc dzwonię o co chodzi i teraz konsultant każe mi podpisać nową umowę na osobę prywatną i robić cesję na firmę. Ja się pytam po cholerę miałem czekać aż ten numer przejdzie na kartę i teraz nie mogę z karty przejść na abonament firmowy? Po cholerę czekałem 4 miesiące żeby to zrobić. Czy u was pracują kompetentni ludzie? Teraz to juz moja cierpliwość sie skończyła szukam innego operatora i przenoszę swoich 10 usług. Żegnam 

 

 

 

 

___________________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

21 ODPOW. 21

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1730
  • 7343
  • 60

Już mi ręce opadają

@remiidrombohttps://www.orange.pl/male-srednie-firmy/abonament-dla-firm wybrałeś odpowiedni plan i kliknąłeś opcje np wybierz bez telefonu i przeszedłeś   autoryzacje 🙂


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 38
  • 0

Już mi ręce opadają

Nie rozumiem?


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1730
  • 7343
  • 60

Już mi ręce opadają

@remiidrombo 

Wszedłeś na stronę https://www.orange.pl/male-srednie-firmy/abonament-dla-firm wybierasz opcję przechodzę z Orange na kartę i wybierasz interesujący Cię abonament z telefonem lub bez telefonu i wyskakuje Ci okienko z autoryzacją i wpisujesz numer telefonu i przechodzisz tą autoryzację 🙂


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 38
  • 0

Już mi ręce opadają

  • Jak wybieram swój numer to wyskakuje mi okienko ups nie masz numerów spełniających kryteria

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1730
  • 7343
  • 60

Już mi ręce opadają

@remiidrombo   Moze jakiś błąd systemowy jest. @remiidrombo czy posiadasz ważne konto główne? Przenosisz numer  poprzez konto Mój Orange czy przenosisz numer bez zalogowania się na konto Mój Orange?  @remiidrombo  zerknij do tematu który był na forum Nasz Orange https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Cesja-z-osoby-prywatnej-na-firm%C4%99/td-p/3546  Spróbuj skontaktować się z infolinią  Klient biznesowy *600 lub 510 600 600 (zgodnie z cennikiem operatora)

Przygotuj przed rozmową

  •  numer telefonu

oraz dane niezbędne do weryfikacji

  • kod Klienta Orange
  • kod abonencki
  • PIN
  • NIP
Automatyczna infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Nasi doradcy są dostępni pon. – pt. 6:00 – 23:00  🙂

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 38
  • 0

Już mi ręce opadają

Jutro będę dzwonił. Próbowałem przez czat porozmawiać z konsultantem ale jak zacząłem zadawać pytania to niegrzeczne się rozłączył 😔


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 17481
  • 48779
  • 656

Już mi ręce opadają

@remiidrombo szkoda, że przychodzisz na NO niezadowolony i piszesz jak zostałeś potraktowany. Tu działają użytkownicy tacy jak ja i Ty, więc nie mamy wpływu na sprawy załatwiane na infolinii. Gdybyś jednak zajrzał tu 4 miesiące temu ze swoim problemem, na pewno znalazły by się osoby, które podpowiedzą, jak rozmawiać na infolinii, aby pozytywnie załatwić swoją sprawę.

Teraz też masz wskazówki, co zrobić.

 

Czy to jest jednoosobowa działalność?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 6820
  • 27288
  • 255

Już mi ręce opadają

@remiidrombo  a propos Twojego pierwszego postu, to rozumiesz że to jest forum użytkowników i potencjalnych klientów takich jak Ty, a nie pracowników Orange?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 38
  • 0

Już mi ręce opadają

Rozumiem ale podejrzewam ze pracownicy Orange też przeglądają co się tu dzieje. Już nie raz się przekonałem że wylanie swoich żali na forum publicznym daje zaskakujące efekty 😉 A swoją drogą Orange ma jakąś dziwną politykę bo to już nie pierwsza dziwna sytuacja. Zamiast upraszczać pewne rzeczy rzucają kłody pod nogi.