Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Po pierwsze na przyszłość nie polecam podpisywać umów w Media Expert, Saturnach czy Media Marktach, bo później same problemy są. Szczególnie przy przeniesieniach numerów...

 

Tak jak ktoś wcześniej radził, można wycofać obecny wniosek na przeniesienie numeru z Playa i złożyć ponowny - podając przy tym datę z jakim dniem chcemy numer przenieść. Ale w tym przypadku musimy liczyć się z tym, że Play wystawi nam karę za zerwanie warunków umowy. Wtedy moża próbować składać reklamację do Orange z prośbą o opłatę tej kary z powodu błędnej obsługi przez konsultanta, ale różnie z tym bywa. Czasem uznają, czasem nie. 

 

Dodatkowo można złożyć i tak reklamację, aby obniżyli abonament do czerwca, ponieważ w systemach widzą gdzie była podpisywana umowa oraz co znalazło się na pierwszym wniosku na przeniesienie numeru. Myślę, że jakby to ładnie wszystko opisać, również z informacją, że konsultant w tym punkcie stwierdził, że "nic mu nie udowodnimy" to może coś uda się zadziałać 🙂

Niestety w takich punktach czesto pracują ludzie dla których liczy się tylko i wyłącznie sprzedaż, a nie zadowolony klient. A do tego mają świadomość, że nikt ich nie nagrywa, więc później trudno dociec prawdy. 😞


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32752
  • 38626
  • 1385

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Jak ex-pracownik zewn. Orange i Playa, powiem, że w każdej firmie są ludzie, dla których ważniejszy jest hajs niż człowiek. Dla niektórych zakupy umowy z Orange w Media Expert i podobnych sklepach to jest opcja kupić pralkę, jeśli ktoś nie spełnia warunków na wzięcie oferty ratalnej, a w takich sklepach są mniejsze wymagania dot. weryfikacji płatniczej.

Każda reklamacja jest zawsze rozpatrywana indywidualnie. Twoje sformułowanie "nic mu nie udowodnimy" jest całkowicie błędne. Wszystko jest zawierane na piśmie, więc jest możliwość weryfikacji. Są również inne wewnętrzne opcje, o których nie będę pisał na forum. Poza tym niezadowolony klient zniechęci innych, więc często szuka się polubownych rozwiązań przy rozpatrywaniu reklamacji.

To, że może pracujesz na BOK i widzisz tylko perspektywę reklamacyjną, to nie widzisz perspektywy tych osób co nie kontaktują się z reklamacjami.