- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam chciałam przejść z abonamentu na kartę po zakończeniu umowy.Aby zaoszczędzić sobie wizyty w salonie i czekania w kolejce Wysłałam pismo z rezygnacją z abonamentu zaznaczając żeby numer nie został wyłączony tylko przeniesiony na kartę. Problem się pojawił gdy pani ,która dzwoniła do mnie z propozycją pozostania w ofercie na abonament na koniec rozmowy poinformowała mnie (za co dziękuję) że ma tam zapisane że numer będzie całkowicie wyłączony , mimo że przecież zaznaczyłam w rezygnacji z umowy że chcę pozostawić numer w Orange .Nie chciało mi do końca w to uwierzyć . Sugerowałam się tym że już wcześniej w taki sposób przeniosłam 2 numery i nie było żadnych problemów. Teraz aby numer nie został wyłączony musiałam biec do salonu aby napisać unieważnienie rezygnacji z umowy. Termin do końca umowy teraz wynosi 12 dni i nie wiem co dalej mam robić żeby nie dostać po nosie . Jeśli zostanę teraz przy tym abonamencie to skończy się okres promocyjny i będę płacić o 25 zł więcej .Nie chcę zostawać na abonamencie , czy po przejściu na stałą umowę będę mogła przenieść numer na kartę bez dodatkowych kosztów? Oczywiście w salonie
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie, zapomniałam o tym poście.Może ktoś będzie miał podobny problem .Okazuje się że można było załatwić to przez kontakt telefoniczne , tyle że nie każdy kto ma dyżur telefoniczny ma takie same uprawnienia .Po kolejnej wizycie w salonie( około 2 tygodni od złożenia w salonie unieważnienia wypowiedzenia umowy , przypomnę że po wypowiedzeniu umowy listownie zostało mi przypisana likwidacja numeru - czego nie chciałam ). Zostałam poinformowana że nic na moim zleceniu się nie zmieniło czyli że nadal mój numer po skończeniu umowy zostanie wyłączony .Podała mi numer na infolińję czy bramkę ebok , żeby jeszcze spróbować telefoniczne coś się dowiedzieć. No i po połączeniu odebrał pan który załatwił wszystko tzn.najpierw odznaczył że wypowiedzenie umowy zostało anulowane a następnie przeniósł mi numer z abonamentu firmowego na kartę Orange yes , tak jak chciałam od początku, Z dniem zakończenia umowy ...nie było przesunięcia o jeden miesiąc. Więc można taką sprawę załatwić przez telefon tylko zależy na kogo się trafi.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
Jeżeli korzystasz z oferty OL, to tak będzie. Z OL nie da się przenieść numeru do oferty na kartę.
Możesz podpisać umowę na przedłużenie w OL lub podpisać na abonament w planie mobilnym.
Edit:
Poprzednie dwa numery można było przenieść, bo pewnie nie były w planie mobilnym
Jaki masz abonament na numerze, który chcesz przenieść na kartę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
Umowa na 24 mieś
Plan taryfowy Orange dla firm
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
Czy poprzednie numery były też w ofercie dla Firm?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
Tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
Coś w takim razie musi być nieprawidłowo zaznaczone. Podpytałem konsultanta na czacie. Można przenieść do oferty na kartę. Proponuję zadzwonić do BOK 510 600 600 i wyjaśnić sprawę, jak wniosek został przyjęty. Jeżeli zawiera błędy, to trzeba anulować i wypowiedzenie złożyć jeszcze raz z zaznaczeniem przeniesienia numeru po zakończeniu umowy na ofertę na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
No właśnie tak było zaznaczone w rezygnacji . Właśnie na infolinii odesłali mnie do salonu żeby anulować wypowiedzenie by nie stracić numeru . Teraz mam mało czasu do końca umowy i jeszcze nie mam potwierdzenia anulowania rezygnacji z abonamentu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange
Piotrekk85
No i tak na infolinii odsyłali mnie do salonu a w salonie mówili że powinni przyjąć moja migrację na kartę jeśli to było zaznaczone
- « Poprzedni
- Następny »