Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Witam chciałam przejść z abonamentu na kartę po zakończeniu umowy.Aby zaoszczędzić sobie wizyty w salonie i czekania w kolejce  Wysłałam pismo z  rezygnacją z abonamentu zaznaczając żeby numer nie został wyłączony tylko przeniesiony na kartę. Problem się  pojawił  gdy pani ,która dzwoniła do mnie z propozycją pozostania w ofercie na abonament na koniec rozmowy poinformowała mnie (za co dziękuję) że ma tam zapisane że numer będzie całkowicie wyłączony , mimo że przecież zaznaczyłam w rezygnacji z umowy że chcę pozostawić numer w Orange .Nie chciało mi  do końca w to uwierzyć . Sugerowałam się tym że już wcześniej  w taki sposób przeniosłam 2 numery i nie było żadnych problemów. Teraz  aby numer nie został wyłączony musiałam biec do salonu aby  napisać unieważnienie  rezygnacji z umowy. Termin do końca umowy teraz wynosi 12 dni i nie wiem co dalej mam robić żeby nie dostać po nosie . Jeśli zostanę teraz przy tym abonamencie to skończy się okres promocyjny i będę płacić o 25 zł więcej .Nie chcę zostawać na abonamencie , czy po przejściu na stałą umowę będę mogła przenieść numer na kartę bez dodatkowych kosztów? Oczywiście w salonie

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Witam serdecznie, zapomniałam o tym poście.Może ktoś  będzie miał podobny problem  .Okazuje się że można było załatwić to przez kontakt telefoniczne , tyle że nie każdy kto ma dyżur telefoniczny ma takie same uprawnienia .Po kolejnej wizycie w salonie( około 2 tygodni od złożenia w salonie unieważnienia wypowiedzenia umowy , przypomnę że po wypowiedzeniu umowy listownie zostało mi przypisana likwidacja numeru - czego nie chciałam ). Zostałam poinformowana że nic na moim zleceniu się nie zmieniło czyli że nadal  mój numer po skończeniu umowy zostanie wyłączony .Podała mi numer na infolińję czy bramkę ebok , żeby jeszcze spróbować telefoniczne coś się dowiedzieć. No i po połączeniu odebrał pan który załatwił wszystko  tzn.najpierw odznaczył że wypowiedzenie umowy zostało anulowane a następnie przeniósł mi numer z abonamentu firmowego na kartę  Orange yes , tak jak chciałam od początku, Z  dniem  zakończenia umowy  ...nie było przesunięcia o jeden miesiąc. Więc można taką sprawę załatwić przez telefon tylko zależy na kogo się trafi.

  POZDRAWIAM WSZYSTKICH 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

36 ODPOW. 36

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19979
  • 57772
  • 784

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Jeżeli korzystasz z oferty OL, to tak będzie. Z OL nie da się przenieść numeru do oferty na kartę.

Możesz podpisać umowę na przedłużenie w OL lub podpisać na abonament w planie mobilnym.

 

Edit:

Poprzednie dwa numery można było przenieść, bo pewnie nie były w planie mobilnym

 

Jaki masz abonament na numerze, który chcesz przenieść na kartę?


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Umowa na 24 mieś 

Plan taryfowy Orange dla firm


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19979
  • 57772
  • 784

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Czy poprzednie numery były też w ofercie dla Firm?


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Tak 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19979
  • 57772
  • 784

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Coś w takim razie musi być nieprawidłowo zaznaczone. Podpytałem konsultanta na czacie. Można przenieść do oferty na kartę. Proponuję zadzwonić do BOK 510 600 600 i wyjaśnić sprawę, jak wniosek został przyjęty. Jeżeli zawiera błędy, to trzeba anulować i wypowiedzenie złożyć jeszcze raz z zaznaczeniem przeniesienia numeru po zakończeniu umowy na ofertę na kartę.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Nie ma możliwości pisemnie zlecenia migracji z oferty firmowej do prepaida. Trzeba do zlecić to w salonie który obsługuje firmy.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

No właśnie tak było zaznaczone w rezygnacji  . Właśnie na infolinii odesłali mnie do salonu żeby anulować wypowiedzenie by nie stracić numeru . Teraz mam mało czasu do końca umowy i jeszcze nie mam potwierdzenia anulowania rezygnacji z abonamentu


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Orange nie wystawia żadnych potwierdzeń.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problem z przejściem z abonamentu na kartę Orange

Piotrekk85

No i tak na infolinii odsyłali mnie do salonu a w salonie mówili  że powinni przyjąć moja migrację na kartę jeśli to było zaznaczone