- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Witam wszystkich
Od 2 miesięcy mam problem z mocą internetu i mam już powoli tego dosyć.... W 2022 roku użytkowałem router altacel HH71V1 na którym uzyskiwałem 20 mb/s
Pod koniec roku pomyślałem kupię coś z agregacją pasm jakiś router do 600 mb/s, a nie jak poprzednik do 300 mb/s, więc cały 2023 rok aż do teraz użytkowałem ZTE MF286D.
Osiągałem na nim do 40 mb/s.
Od dwóch miesięcy prędkość spadła do 2-5 mb/s. Netflix kręci, YouTube kręci, dosłownie tragedia. Dokupuje anteny do tego routera myśląc, że mam problem z zasięgiem gdzie mam 2 km po linii prostej wieże bts którą widzę z balkonu bo mieszkam na 3 piętrze i drugą 3 km i też ją widzę.
Apogeum moich nerwów osiągnąłem 29 lutego.
1 marca idę do salonu zgłaszam problem. Pan twierdzi, że wina routera, ale mówię mu nie możliwe, że na 2 routerach mam to samo. Wcisnął mi przedłużenie umowy i najnowszy router 19 kategorii odu idu z anteną zewnętrzną.
Dał mi też nową kartę SIM, żeby zniwelować też możliwość, że coś jest nie tak z kartą. Wracam do domu montuje wszystko jakie moje zdziwienie gdy po uruchomieniu mam dalej 5 mb/s, po długiej walce ustawiając antenę na drugą wieżę bts osiągnam o godzinie 22:00 16 mb/s. Mija 20 minut 22:20 już mam
2 marca w sobotę z rana jadę znowu do salonu Orange i mówię niech wysyła, że mam problem z przepustowością. Koleś mi gada coś o tym, że teraz są problemy bo wyłączają sieć 3g i dlatego są problemy z przepustowością. To po co mi router wcisnął....Nagle godzin 15 a tam cud.....
staje 3 marca robię test, a tam kolejny cud.... Czyli się da...
Wczoraj i dzisiaj znowu problemy z internetem, wchodzę robię test, a tam znowu.
CZY WY TEŻ MACIE TAKIE PROBLEMY ? BO JA JUZ MAM OCHOTĘ ZROBIĆ WYPOWIEDZENIE UMOWY Z ICH WINY BO PŁACĘ ZA INTERNET Z KTÓREGO NIE MOGĘ KORZYSTAĆ NIE Z MOJEJ WINY.
______________________
*Temat przeniosłem z działu "Internet domowy" oraz doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
@YorixPL miałem dokładnie tak samo o czym piszesz i podobnych routerów używałem lte. Ten ostatni odu idu z 5g powinien zapinać na ostro o ile masz w zasięgu sieć 5g nawet tą fejkowa 🤔 może faktycznie jakieś modernizacje tworzą. U mnie odu się nie sprawdził w mieście tyle, że ja miałem lte Cat. 15 chyba zte mf258k. Ten zte mf286d chodził do pewnego momentu ok... Potem strasznie skakał z bts na bts. Cały czas sieć niby full a przesył potrafił się zatrzymać do zera. Po restarcie ok w normie. Były dni, że 100Mbps trzymał dl a ul 40Mbps. Na LTE. Kolejne dni kicha poniżej 10dl i 20ul. Wszystkie routery poszły w ludzi. Dziś testuje najtańszym telefonem z 5G i odpowiednimi aplikacjami. Są efekty ale nie takie jakich oczekuje 👉 jednak jest o wiele lepiej niż było na tych wszystkich routerach. Czekam na pasmo C od orange. 🤔 Wtedy kupię router z 5g
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
No ja póki co zostanę przy tym routerze z anteną zewnętrzną bo niby za jakiś czas mają 5g uruchamiać. Najlepsze jest to, że zanim poszedłem do salonu to jak robiłem test prędkości na telefonie z sieci komórkowej miałem 70 mb/s, a na routerze 2-5 mb/s. Jak poszedłem zrobić akcje i zgłoszenie, że mam problem. Gadałem nawet z gościem z działu technicznego, który twierdził, że z ich strony jest wszystko ok... To na routerze miałem 70 mb/s, a teraz na telefonie nie mam więcej niż 10 mb/s. Oni ewidentnie kontrolują przepustowość danych klientów, nie widzę innej odpowiedzi. Oszuści i złodzieje i tyle. Zostaje mi chyba przekładać kartę między anteną, a tabletem z którego będę robił hotspot. Zależy gdzie będę osiągał lepszą prędkość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Nadajnik przeciążony, jesteś też dosyć daleko ale skoro maszt widać i masz roter zewnętrzny. Wcisnął Tobie bo pewnie ma prowizje z tego.
Podejrzewam że dał Tobie priorytetowe połączenie aby się Ciebie pozbyć. Jak napisałeś potem wróciło jak było... cóż to znane numery tych "fachowców".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Jeśli masz w routerze oprogramowanie, które umożliwia Ci kontrolę mocy sygnału oraz możliwości ustawienia na sztywno odpowiednich parametrów to pół sukcesu. Ale ta antena odu to porażka bo tam siedzi karta sim a antena na zewnątrz 🙈 Wyjmowanie jej to jakaś parodia dlatego ja w tym samym dniu sprzedałem ten badziewny zestaw. W tablecie masz pewnie tylko lte. No i teraz wiesz dlaczego raz tu masz lepsze osiągi a raz tam bo łapie zasięg z innego btsa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Nie możliwe takich rzeczy już nie robią chyba 😱🙈
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Oj, robią np. w xxx (nie chcę podawać nazw) to chyba normalka. Dają abonament na test kilka dni, ustawiają priorytet. Potem gdy już podpiszesz umowę to priorytet zdejmują i dwa lata masz ból głowy.
Tych co mają kartę bez umowy to starają się dbać, jak coś to zmieniasz dostawcę. Chociaż tutaj dają Tobie GB aby Ciebie przytrzymać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Mi się wydaje, że w dobie sztucznej inteligencji to Al kontroluje bo to za często się zmienia i o tych samych godzinach. Po 18 do 22 to normalnie tragedia. Po 23 zaczyna przyspieszać. Teraz na wi-fi mam
a na danych komórkowych mam przy pełnym zasięgu LTE+ gdzie powinno być minimum 70 mb/s mam
najlepsze jest to, że odblokowuje telefon a tu pełny zasięg 5g aż się zdziwiłem i nagle zmieniło się na LTE+. Może naprawdę te zawirowania od 2 miesięcy są spowodowane testami 5g 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Ściągnij sobie aplikacje na telefon NetMonster 5g a oczom Twoim ukaże się las bts-ów. Naucz się obsługiwać i daj znać co się poprawiło. Tam możesz ustawić na sztywno 5g 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu mobilnego. Czy też macie takie problemy?
Ludzie idą spać to przyśpiesza, nic nadzwyczajnego. U mnie najszybciej jest w nocy, potrafi zjechać z 900Mb na 400Mb (dzień). Co przy 5G na N78 jest słabym wynikiem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »