Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

Witam!

Mam nadzieję, że uda mi się w sposób zrozumiały przedstawić na czym polega mój problem. Po pierwsze i najważniejsze - chciałabym wymienić kartę SIM na nową, ponieważ zmieniam telefon (przechodzę z microSIM na nanoSIM). Właścicielem numeru i osobą, na którą podpisany jest abonament jest mój ojciec, jestem także pełnoletnia. Wiem, że to on powinien wymienić moją kartę z tego tytułu, że umowa jest na niego. Niestety mieszka on w Szwajcarii, a  w Polsce będzie dopiero pod koniec kwietnia. I teraz tak:

 

- Czy jeśli pójdę do salonu Orange i wylegitymuję się moim dowodem osobisty (a w dowodzie jasno stoi kto jest moim ojcem), to czy mogę wymienić kartę? Czy jednak nadal musi to być tylko i wyłącznie tata?

 

A druga część mojego pytania to logowanie do nowego Mój Orange. Mam w telefonie aplikację, na którą się loguję i z której korzystam. Z kolei poprzez stronę www Orange jestem w stanie zalogować się jedynie w "stary" sposób. Kiedy wpisuję swój mail przypisany do mojego numeru, to nowy Mój Orange go nie rozpoznaje... A podobno w nowym Mój Orange można własnoręcznie wymienić kartę SIM poprzez zakup startera i i przypisanie mu używanego numeru.

 

Żeby zobrazować to o czym mówię:

 

- tutaj udaje mi się zalogować -> https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?_requestid=423328

 

- tutaj NIE MOGĘ się zalogować -> https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie?url=/moj-orange

 

Mam nadzieję, że ktokolwiek zrozumiał tę pogmatwaną wiadomość. Bardzo proszę o jak najszybszą odpowiedź, sprawa jest pilna 😞 Z góry dziękuję i pozdrawiam!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

Cześć! W salonie samodzielnie bez upoważnienia notarialnego nie wymienisz karty SIM, nawet kiedy właścicielem jest Twój rodzic. Co do wymiany karty poprzez nowy Mój Orange nie wiem czy jeszcze ta usługa jest dostępna dla wszystkich.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

Cześć! W salonie samodzielnie bez upoważnienia notarialnego nie wymienisz karty SIM, nawet kiedy właścicielem jest Twój rodzic. Co do wymiany karty poprzez nowy Mój Orange nie wiem czy jeszcze ta usługa jest dostępna dla wszystkich.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

Szkoda 😞 Cóż, pozostaje mi ryzyko przycinania karty... Dzięki za odpowiedź. Swoją drogą dziwne jest to, że nie można czegoś takiego zrobić w salonie, a na kombinowanie przez internet się zezwala... Szkoda że nie mam jeszcze dostępu do nowego Mój Orange. Trudno, jakoś sobie poradzę 🙂 Jeszcze raz dzięki za pomoc i życzę miłego dnia 🙂


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

@kikiriki92, proponuję podejść z docięciem karty do jakiegoś serwisu GSM w którym posiadają matrycę do wycinania kart. Tak jak w przypadku zmniejszenia standard sim na micro sim można zrobić to domowym sposobem, tak w przpadku micro sim na nano sim zabieg ten trzeba wykonać bardzo precyzyjnie. Nie polecam robić tego bez odpowiedniego sprzętu. Koszt takiego zabiegu waha się od 5 do 15 PLN w zależności od serwisu.

Pracuję w Orange
  • 15
  • 19
  • 0

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

@kikiriki92jeśli na swoim koncie Abonenckim masz jeden kontrakt (1 umowa na abonament) to możesz zalogować się do Nowego Mój Orange i skorzystać z samodzielnej wymiany karty SIM.

 

Jak się dostać do Nowego Mój Orange? Po zalogowaniu się na obecnym Mój Orange powinnien wyświetlić się baner zachęcający do rejestracji na Nowym Mój Orange - dzięki temu będzie można dostać się do samodzielnej wymiany SIM.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 27
  • 36
  • 0

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

Kiedy próbuje się zalogować do Mój Orange to po wpisaniu loginu i hasła pojawia się informacją, że mam już konto w Nowy Mój Orange. Wpisuje adres e-mail i hasło i pojawia się komunikat: "500 - serwis jest chwilowo nie dostępny". I tak od kilku dni...

Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem poza kontaktem z bok.?

Anonim

Nie dotyczy

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

@FelekMoże wyczyszczenie plików cookies coś pomoże ale dziś też widziałem błąd 500.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM

Na przeglądarce Opera loguję się do Nowy MO, obstawiam problem z kontem, zgłoszenie zrób na chat @Felek, tak informacyjnie kontakt z Orange.