- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Mam nadzieję, że uda mi się w sposób zrozumiały przedstawić na czym polega mój problem. Po pierwsze i najważniejsze - chciałabym wymienić kartę SIM na nową, ponieważ zmieniam telefon (przechodzę z microSIM na nanoSIM). Właścicielem numeru i osobą, na którą podpisany jest abonament jest mój ojciec, jestem także pełnoletnia. Wiem, że to on powinien wymienić moją kartę z tego tytułu, że umowa jest na niego. Niestety mieszka on w Szwajcarii, a w Polsce będzie dopiero pod koniec kwietnia. I teraz tak:
- Czy jeśli pójdę do salonu Orange i wylegitymuję się moim dowodem osobisty (a w dowodzie jasno stoi kto jest moim ojcem), to czy mogę wymienić kartę? Czy jednak nadal musi to być tylko i wyłącznie tata?
A druga część mojego pytania to logowanie do nowego Mój Orange. Mam w telefonie aplikację, na którą się loguję i z której korzystam. Z kolei poprzez stronę www Orange jestem w stanie zalogować się jedynie w "stary" sposób. Kiedy wpisuję swój mail przypisany do mojego numeru, to nowy Mój Orange go nie rozpoznaje... A podobno w nowym Mój Orange można własnoręcznie wymienić kartę SIM poprzez zakup startera i i przypisanie mu używanego numeru.
Żeby zobrazować to o czym mówię:
- tutaj udaje mi się zalogować -> https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?_requestid=423328
- tutaj NIE MOGĘ się zalogować -> https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie?url=/moj-orange
Mam nadzieję, że ktokolwiek zrozumiał tę pogmatwaną wiadomość. Bardzo proszę o jak najszybszą odpowiedź, sprawa jest pilna 😞 Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM
Szkoda 😞 Cóż, pozostaje mi ryzyko przycinania karty... Dzięki za odpowiedź. Swoją drogą dziwne jest to, że nie można czegoś takiego zrobić w salonie, a na kombinowanie przez internet się zezwala... Szkoda że nie mam jeszcze dostępu do nowego Mój Orange. Trudno, jakoś sobie poradzę 🙂 Jeszcze raz dzięki za pomoc i życzę miłego dnia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM
@kikiriki92jeśli na swoim koncie Abonenckim masz jeden kontrakt (1 umowa na abonament) to możesz zalogować się do Nowego Mój Orange i skorzystać z samodzielnej wymiany karty SIM.
Jak się dostać do Nowego Mój Orange? Po zalogowaniu się na obecnym Mój Orange powinnien wyświetlić się baner zachęcający do rejestracji na Nowym Mój Orange - dzięki temu będzie można dostać się do samodzielnej wymiany SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM
Kiedy próbuje się zalogować do Mój Orange to po wpisaniu loginu i hasła pojawia się informacją, że mam już konto w Nowy Mój Orange. Wpisuje adres e-mail i hasło i pojawia się komunikat: "500 - serwis jest chwilowo nie dostępny". I tak od kilku dni...
Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem poza kontaktem z bok.?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM
@FelekMoże wyczyszczenie plików cookies coś pomoże ale dziś też widziałem błąd 500.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem w nowy Mój Orange i wymianą karty SIM
Na przeglądarce Opera loguję się do Nowy MO, obstawiam problem z kontem, zgłoszenie zrób na chat @Felek, tak informacyjnie kontakt z Orange.