- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
12-04-2022
18:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-04-2022
18:37
Problem z fakturą - błędne dane na umowie + brak vouchera
@ketrasaArtur- no ja Cię rozumiem, ale jak się odnieść do sytuacji, gdzie klient reklamuje sytuację, że dane wpisane w umowie są błędne? To jest chyba oczywiste, że zauważył nieścisłość.
Poza tym, mam mnóstwo rozmów z tym Panem sprzedawcą, który twierdzi, że wszystko się da odkręcić. Jak dla mnie to będę robił wszystko, żeby poniósł konsekwencje. To jest mega, mega nieuczciwe. Ja błąd w umowie zauważyłem od razu, nawet o tym wspomniałem a dostałem odpowiedź "reklamacja wszystko załatwi".
Faktury pewnie zapłacę, ale będę walczył do upadłego.
12-04-2022
18:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-04-2022
18:39
Problem z fakturą - błędne dane na umowie + brak vouchera
@grrigor jeżeli masz dowody przeciw nieuczciwemu sprzedawcy, to jak najbardziej trzeba walczyć i swoje. Mam nadzieję, że reklamacja zostanie rozpatrzona na Twoją korzyść.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »