Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

Nie wiem czy to dlatego, ze Orange nie zdarzył zaktualizować swoich usług ale mam dość irytujący problem:

 

1. do AWU3 dodalem extra eSIM I wszystko było niby ok, karta dodała się do zegarka 

2. testowałem zegarek bez telefonu i niestety działa tylko na LTE (centrum WWA), telefony maja tam 5G

3. niezależnie od tego czy telefon mam przy sobie czy nie, ale gdy zegarek jest włączony, to nie można się dodzwonić na telefon (wybrany abonent jest niedostępny). po wylaczneiu zegarka lub usunięciu extra eSIM problem juz nie wystepuje

 

bylem w salonie, zasugerowano mi wymianę eSIM w telefonie na SIM oraz ponowne dodanie extra eSIM do zegarka - to samo

 

złożono reklamacje, ale od tamtej pory nie dostaje żadnych SMS na telefon

 

Orange: czy wasza siec jest gotowa na nowe zegarki?

10 ODPOW. 10

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 478
  • 2203
  • 21

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

@SpacePilot  Aby na nowym Apple Watch działało 5G, musi to być przede wszystkim 5G SA, którego nie ma m.in. w Polsce. 5G na nowym Apple Watch nie działa m.in. w Polsce ale i w większości krajów Europy. 

 

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

Dzięki. Co nie zmienia faktu że po wgraniu eSIM na zegarek nie działają mi połączenia przychodzące na telefon 😞


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12101
  • 74

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

A to nie jest tak, że ta SIM jest aktywna do połączeń, która zalogowała jako ostatnia?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

Nie. Oba urządzenia powinny być aktywne na raz. Tak działało z poprzednim zegarkiem 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 478
  • 2203
  • 21

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

@atlas_cudow @SpacePilot przy prawidłowej konfiguracji oba urządzenia powinny dzwonić równocześnie. I tak też u mnie działało jak miałem e-sim w swoim Apple Watch Ultra 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12101
  • 74

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

Ok. W takim razie raczej nic z poziomu użytkownika się nie zrobi. Raczej problem jest po stronie Orange.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 478
  • 2203
  • 21

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3


@SpacePilotnapisał(-a)

 

3. niezależnie od tego czy telefon mam przy sobie czy nie, ale gdy zegarek jest włączony, to nie można się dodzwonić na telefon (wybrany abonent jest niedostępny). po wylaczneiu zegarka lub usunięciu extra eSIM problem juz nie wystepuje


 Dostajesz komunikat "abonent niedostępny" - to znaczy, że nawet zegarek nie dzwoni? Nie zrozumiałem tego

To może być kwestia konfiguracji po stronie orange. Może po włączeniu usług trzeba parę restartów urządzeń zrobić, albo poczekać aż system wszystko przemieli i włączy prawidłowo.

Trochę offtop - bo rozumiem, że masz abonament. Do eksperymentów i wypróbowania działania esim na Apple Watch najlepiej nadaje się Orange flex, gdzie przez aplikację bardzo łatwo włączysz/wyłączysz e-sim na watchu i to gratis w ramach planu  


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 10
  • 0

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

Zasadniczo karty extra eSIM działają w tym samym czasie - tj dzwonią. U mnie tak nie jest, jak działają obie to żadna nie działa. Jak jedna jest wyłączona to jest ok. Uważam że problem jest po stronie Orange 

 

i nie, nie powinno się robić żadnych restartów. eSIM extra dodaje po raz n-Ty i nigdy się z czymś takim nie spotkałem 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 478
  • 2203
  • 21

Problem z extra eSIM w Apple Watch Ultra 3

@SpacePilot Jeśli oba urządzenia - iPhone i AW z esim z tym samym numerem są aktywne i nie są w danej chwili używane, to w przypadku nadejścia połączenia oba powinny dzwonić. Jeśli na jednym z urządzeń będziesz prowadził rozmowę a ktoś inny w tym czasie będzie próbował się dodzwonić, to u ciebie drugie urządzenie (to przez które nie rozmawiasz) nie będzie dzwonić a dzwoniący otrzyma komunikat w rodzaju "abonent niedostępny".

Nie ma zakazu restartu nie działających prawidłowo urządzeń elektronicznych (jak również zakazu resetów lub wgrywania oprogramowania od nowa)