- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy
Hej. Mam pytanie odnośnie faktury, która otrzymałam. Pakiet Love standard został naliczony za dwa miesiące od 2.01- 31.01 i od 1.02-29.02 , przy czym ja fakturę ( wtedy jeszcze pakiet Orange Love) wystawiona 1stycznia za okres rozliczeniowy od 1.01-31.01 już opłaciłam. Dlaczego jeszcze raz naliczona została opłata za styczeń? (W styczniu został podłączony światłowód)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy
@Alpen88 proponuje kontakt na czacie z konsultantem. Bedzie mial bezposredni podglad na Twoja umowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy
Skontaktuj się z konsultantem w celu wyjaśnienia sprawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy
Podejrzewam że może być to błąd systemowy po podłączeniu nowej usługi.Zalecam kontakt z Biurem Obsługi Klienta Orange (510-100-100) lub za pośrednictwem czatu w aplikacji Mój Orange.
Tylko konsultant ma szczegółowy podgląd na konto abonenckie i w razie błędu zgłosi do odpowiedniego działu.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy
@Alpen88 z tego co piszesz, to nastąpiła zmiana umowy. Więc jest to traktowane jako nowa umowa, a przy nowej umowie liczy się poprzedni miesiąc do okresu rozliczeniowego + następny pełny. Zawsze jest tak przy nowych umowach. Następny miesiąc został policzony z wyprzedzeniem. W marcu zapłacisz już tylko jeden abonament za marzec.
Z poprzedniej faktury powinien być zwrot i wystawiona faktura korygująca, ale w tej sprawie najlepiej skontaktować się na infolinii 510 100 100 i poprosić o przeksięgowanie płatności na nową umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy
@Alpen88 Faktury masz wystawiane 1 każdego miesiąca a nowa umowa weszła w życie po jej wystawieniu. Dlatego nie jest to uwzględnione. Zadzwoń na infolinię i wyjaśnij sprawę.