Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 3
  • 0

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy

Hej. Mam pytanie odnośnie faktury, która otrzymałam. Pakiet Love standard został naliczony za dwa miesiące od 2.01- 31.01 i od 1.02-29.02 , przy czym ja fakturę ( wtedy jeszcze pakiet Orange Love) wystawiona 1stycznia za okres rozliczeniowy od 1.01-31.01 już opłaciłam. Dlaczego jeszcze raz naliczona została opłata za styczeń? (W styczniu został podłączony światłowód)  

6 ODPOW. 6

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy

@Alpen88 proponuje kontakt na czacie z konsultantem. Bedzie mial bezposredni podglad na Twoja umowe

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy

Skontaktuj się z konsultantem w celu wyjaśnienia sprawy

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy

@Alpen88 

 

Podejrzewam że może być to błąd systemowy po podłączeniu nowej usługi.Zalecam kontakt z Biurem Obsługi Klienta Orange (510-100-100) lub za pośrednictwem czatu w aplikacji Mój Orange.

 

Tylko konsultant ma szczegółowy podgląd na konto abonenckie i w razie błędu zgłosi do odpowiedniego działu.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52436
  • 702

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy

@Alpen88 z tego co piszesz, to nastąpiła zmiana umowy. Więc jest to traktowane jako nowa umowa, a przy nowej umowie liczy się poprzedni miesiąc do okresu rozliczeniowego + następny pełny. Zawsze jest tak przy nowych umowach. Następny miesiąc został policzony z wyprzedzeniem. W marcu zapłacisz już tylko jeden abonament za marzec.

Z poprzedniej faktury powinien być zwrot i wystawiona faktura korygująca, ale w tej sprawie najlepiej skontaktować się na infolinii 510 100 100 i poprosić o przeksięgowanie płatności na nową umowę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy

@Alpen88 daj znac jak cos zalatwisz


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Ponowna opłata za ten sam okres rozliczeniowy

@Alpen88 Faktury masz wystawiane 1 każdego miesiąca a nowa umowa weszła w życie po jej wystawieniu. Dlatego nie jest to uwzględnione. Zadzwoń na infolinię i wyjaśnij sprawę.