- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
Witam.
Chciałbym opowiedzieć o dziwnej sytuacji jaka spotkała mnie dziś. Otóż otrzymałem jakiś czas temu telefonicznie przedwczesną ofertę przedłużenia umowy na abonament telefoniczny, oraz internet. Po uzgodnieniu warunków (tj. wybrałem ofertę abonamentu telefonicznego z telefonem i wybrałem również internet o większym pakiecie danych) poinformowano mnie że przesyłka zostanie niebawem wysłana, Pani konsultantka pytała jeszcze o ADRES WYSYŁKI i serię oraz numer dowodu. Dziś otrzymałem telefon od kuriera że ma dla mnie przesyłkę, byłem super zadowolony, czekałem na sprzęt bardziej niż na same umowy, miał być to telefon dla żony. Następnie otrzymałem telefon z domu rodzinnego gdzie już dawno nie mieszkam że był kurier z telefonem dla mnie. Normalnie się zagotowałem! Okazało się że jeden kurier miał dwie umowy (telefon i internet pod dobry adres, korespondencyjny, ten który podawałem podczas finalizacji zamówienia) a drugi sam telefon pod adres zameldowania. Nic by się nie stało gdyby to było blisko, natomiast teraz mieszkam w opolskim a telefon poszedł na świętokrzyskie. Tym bardziej to dziwne gdyż otrzymywałem już wcześniej kilka przesyłek na odpowiedni adres bez żadnych problemów. Teraz będę musiał czekać na anulowanie zamówienia bo nie podpisałem żadnej umowy skoro nie mam urządzenia. I tak mnie orange wykolegowało że wymiana sprzętu się odwlecze do x czasu. Pozostaje się jeszcze zastanowić czy w ogóle pozostać w tej sieci skoro i tak nie oferują nic lepiej niż inni operatorzy nowym użytkownikom. No i oczywiście biuro obsługi ze spokojem informuje że trzeba anulować i wysłać na nowo. Radziłbym bardziej sprawdzać kompetencje swoich pracowników.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
@KAmil5Trochę dziwne bo teraz można przekierować przesyłkę pod odpowiedni adres ale to zależy od firmy kurierskiej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
Dlatego lepszym rozwiązaniem jest metoda pickup z odbiorem przesyłki w wybranym salonie. Można spokojnie przeczytać, dotknąć ewentualnie nie odebrać :-). Choć metoda ta jest wstrzymana do końca lutego. Ale to tak na przyszłość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
@KAmil5, mnie wpadła taka oto myśl do głowy. Sprawdź sobie na swoim koncie abonenckim, czy w podstawowych danych, adres dostawy i adres korespondencyjny są te same. Bo jeżeli w systemie "wisi" stary adres, to się nie ma co dziwić. Ktoś spisywał umowę, a ktoś inny wysyłał i w system ten pierwszy nie wklepał nowego, albo nie zweryfikował. Ot, ludzki błąd...tak myślę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
@KAmil5, to jeszcze jedna myśl mi zaświtała. Od firmy kurierskiej (zapewne DPD) otrzymuje się smsy dotyczące zamówienia i dodatkowo na moment dostarczenia przesyłki. Na tym etapie jest możliwość weryfikacji zarówno statusu przesyłki i ewentualnie wstrzymania dostawy oraz umówienie się na inny termin. W tym czasie można by, tak mi się wydaje, powiadomić firmę kurierską o jakimś nieporozumieniu. A tak, pozostaje niesmak, nerwy i reklamowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
To skąd oni w ogóle mieli twój adres zameldowania skoro im nie podawałeś?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka podczas przedłużania oferty
Jest jednak to jakiś błąd. Sprawdź w MO w zakładce moje dane jakie adresy są wpisane.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »