Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomocy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Pomocy

Dwa lata temu przenosiłam dwa abonamenty do Play( były dwa numery z czego od 3 lat jeden zablokowałam usługi bo go nie używałam) okazało się, że Play właśnie tego nie przeniósł i teraz po dwóch latach dostałam fakturę za zerwanie umowy 1200 zł od Orange a nie miałam kontaktu nawet że umowa zostaje przedłużona nic zero. Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się że wysyłali SMS na zablokowany numer. Co robić? Kurcze o to chodzi mi że nie było żadnych informacji żadnych listów tylko teraz dopiero po dwóch latach

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2590
  • 7007
  • 189

Pomocy

@Ulaa22 mozeaz sprobowac zlozyc reklamacje pisemnie. 

Adres do korespondencji

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice