- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
@mrok dopytujesz o to co masz na koncie Mój Orange, w umowie powinno być ujęte ile i za co płacisz, to jest obowiązek operatora by takie zestawienie dał, pewnie nie czytałeś umowy i dlatego taki temat, operator nie chce cię oskubać, choć mogę się mylić 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
@mrokmusisz poczekać na wystawienie faktury w aplikacji Mój Orange za dany okres rozliczeniowy i wtedy powinieneś widzieć na rachunku szczegółowe rozliczenie faktury.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
Jeżeli @mrok nie napiszę dalszych wskazówek, to możemy sobie gdybać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
Twój okres rozliczeniowy
trwa
od 6. dnia miesiąca
do 5. dnia następnego miesiąca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
@mrok to wyższa matematyka... 20.05 do 05.06 i 06.06 do 05.07 i dodajesz co tam uwzględnione w opłatach, ja bez otrzymania pierwszej faktury od operatora, zrobiłem opłatę i się zgadzało 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
@mrok masz jeszcze w umowie zapisane inne opłaty, np. za router, łącze itp?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura
@IreneuszCDwydaje mi się że sprawa jest rozwiązana i na razie reklamacja nie jest potrzebna. 😉 @Ron bardzo dobrze wyjaśnił sprawę w tym temacie a My tak główkowaliśmy, różne warianty braliśmy pod uwagę 😉
Pozdrawiam 🙂