- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam abonament dla firm i dodatkowo zleciłem uruchomienie pakietu multipak XL. Informacja o pakiecie jest bardzo dobrze ukryta na portalu orange, brak jest informacji o zużyciu z przydzielonych 250 SMS/MMS/minut do UE, USA lub Kanady na dodatek naliczane są normalne opłaty za SMSy do USA. O co chodzi? Czy pakiet jest błędnie dodany do mojego abonamentu, czy rozliczenie będzie po fakcie, po upływie miesiąca. Czat orange śpi do rana do poniedziałku, a pomoc przez zlecenia z portalu to kpina (14 dni na wyjaśnienie sprawy) . Czy ktoś miał podobny problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W tym przypadku kluczowa była właściwa instalacja pakietu na koncie użytkownika. Uznanie informacji o możliwych interpretacjach numeru z zagranicy jest ciekawe, ale w tym wypadku nie miało żadnego znaczenia i na pewno nie było rozwiązaniem problemu. Problem był w całości po stronie operatora i został przez niego usunięty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
Standardowo multipak włączany jest w ciągu 24h. Regulamin https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006132/4108559066.pdf
Opłata będzie naliczona do kolejnej faktury plus z góry na nowy miesiąc o ile nie wyłączysz go.
Zostaje jeszcze kontakt z *600 bo tu nikt nie ma wglądu w Twój numer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
Informację o pakiecie multipak mam wyłącznie w plan taryfowy/twój plan, nie zgadza się tam kwota za abonament. W podsumowaniu/twoje pakiety nie mam pakietu multipak xl. Pozostaje poczekać 2 tygodnie na rozwiązanie sprawy przez BOK i powstrzymanie się od używania upłaconego pakietu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
Po kontakcie na czacie mam takie wnioski: obsługa nie zna całej swojej oferty (doradca uznał, że smsy do USA nie wchodzą w skład pakietu multipak XL), doradza aby reklamować (sic!) po fakcie naliczane opłaty. Człowiek z obsługi nie znalazł innego wyjścia. Po prostu pakiet widmo, teraz go mam, ale samemu nie mogę go usunąć, nie widzę jak się rozlicza, obsługa nie umie go rozliczać i go nie widzi. Wygląda na to, że co miesiąc przez najbliższe 2 lata będę się użerał z reklamacjami z orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
Korzystam z jednego numeru do USA. Sprawdzając go na stronie dot. analizy numerów dostałem taką zwrotną informację:
Typ numeru: mobile number
Kraj: United States
Miasto: Northbrook, IL
Operator*: Cellco Partnership Dba Verizon Wireless - Il
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet multipak XL
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »