Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange sam zmienił umowę i abonament?

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 14
  • 0

Orange sam zmienił umowę i abonament?

Podpowiedzcie co się zadziało... reklamacja złożona, ale ciekawość mnie zżera. 

 

W wakacje podpisana umowa, promocyjna "Orange Love dla firm". Normalnie w salonie, wszystko pięknie. Przeniesiony numer, Plan firmowy M (z telefonem i paczką usług, nielimitowane rozmowy na kom i stacjonarne), plan firmowy S i Internet biurowy LTE 4G (wszystko na 24-27mcy). Umowy na firmę, ceny promocyjne na umowach jasne i czytelne. Papierowe wersje mam przed sobą. 

I przez 3 miesiące wszystko ok aż tu nagle zmieniła się taryfa. Z promocyjnej orange love na plan firmowy. Na fakturze już inne kwoty, drożej ok 50zł brutto niż na umowach. Bez żadnego aneksu, bez telefonu ze strony Orange. 

Nadal jest internet biurowy LTE 4G (999gb), nadal są 2 abonamenty, ale opłaty większe niż na umowie. 

Numer główny zamienił się z drugim. Nic z tego nie rozumiem. Na infolinii Pani też nie wie co się stało. 

 

 

Może wytłumaczycie?

 

Pozdrawiam serdecznie

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 892
  • 1367
  • 35

Orange sam zmienił umowę i abonament?

@arturek_b Cześć. Bez wglądu do systemu ciężko powiedzieć. Tak jakby usługi nie spięły się w pakiet Love. Pomimo, że wcześniej było Ok. Poczekaj na odpowiedź w sprawie reklamacji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 38, Guru ***
  • 14593
  • 35406
  • 551

Orange sam zmienił umowę i abonament?

@arturek_b może być, że nie spełniłeś jakiegoś warunku z promocji lub umowa była łączona i z jakiejś oferty zrezygnowałeś.

Jeżeli faktycznie to błąd po stronie Orange, to składaj reklamację, niech wyjaśnia dokładnie zaistniałą sytuację.

Dobrze też by było skonsultować zaistniałą sytuację ze swoim doradcą biznesowym Orange.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 14
  • 0

Orange sam zmienił umowę i abonament?

Ciężko mówić o niespełnieniu warunków promocji, skoro brałem stacjonarnie w salonie i na papierowych wersjach umów jak byk mam "Orange Love dla Firm". Mam też wyszczególnione opłaty za numery.

 

Jedyne z czego zrezygnowałem to dodatkowa usługa Internetu 10gb za 9,99, którą kazali mi wyłączyć po miesiącu od podpisania umowy, bo przy aktywacji jest to niemożliwe. Ale w regulaminie nie ma żadnej wzmianki o takiej usłudze. 

 

No nic, czekam na odpowiedź na reklamację.


Poziom 38, Guru ***
  • 14593
  • 35406
  • 551

Orange sam zmienił umowę i abonament?

@arturek_b jak reklamacja zgłoszona, to po otrzymaniu odpowiedzi napisz na NO, jak Twoja sprawa została rozpatrzona.

 

Jeżeli nic nie było zmieniane z Twojej strony w umowie, to Orange bez informowania klienta nie powinien sam zmieniać warunków umowy.

Może dotychczasowa oferta została wycofana i została wdrożona obecnie dostępna, ale to i tak klient powinien być poinformowany. Ciekawe, jaki jest zapisane w regulaminie? Albo pomyłka ze strony operatora, albo jakaś tylna furtka na zmianę oferty.

 

Jeżeli operator sam z siebie zmienia ofertę, to warto sprawdzić, czy nie przysługuje Tobie prawo do zrezygnowania z umowy.


Poziom 37, Guru **
  • 8044
  • 25961
  • 346

Orange sam zmienił umowę i abonament?

@arturek_b pytanie czy oferta pierwotna jest jeszcze sprzedawaną? Może ktoś zaoferował planem, który nie istnieje, a system tylko dokonał korekty zgodnie z obecnym cennikiem? Jeśli tak, domagaj się opłat zgodnie z tym, co masz na umowie, bo mogą zastosować zniżki poreklamacyjne na cały okres umowy. Sprawdź czy nie ma jakichś kosztów z * czyli " Jeżeli.. "

Informuj


Poziom 25, Specjalista
  • 1037
  • 6244
  • 29

Orange sam zmienił umowę i abonament?

@arturek_b nie napisałeś gdzie zmieniła się taryfa. Na tym drugim numerze w planie S co powinien być za 0 zl. Operator sam nie ma prawa zmienić taryfy bez zgody klienta. 

 

@agat13 raczej taka sytuacja nie miała miejsca. Już przy oferowaniu podstawiają się dostępne taryfy. 

 

Coś im się musiało konkretnie pomieszać na oby jak najszybciej sprostowali sprawę. 

 


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 14
  • 0

Orange sam zmienił umowę i abonament?

Może od początku. W sierpniu podpisałem umowę.

 

Abonament 1 Orange M love dla firm + telefon na raty - numer glowny 50zl netto (umowa na 27mcy, 3 pierwsze za 0zl)

Abonament 2 Orange S love dla firm (umowa na 24mce, 0zl)

Internet biurowy 999gb (55zl netto) 

 

Prze 3 miesiące rachunki były ok, przychodziło tylko za internet - co ciekawe na maila tylko za telefon, ale mniejsza o to.  Teraz (6.12) wystawili fakturę i na fakturze nie widnieje już love dla firm jak wcześniej, a "plan firmowy".  Numer główny, który był za 50zl netto zmienił się w "kolejny numer" i jest za 40zl. Numer w planie s, który był za 0z zmienił się w numer główny i jest za 45. Czyli 35zl netto więcej niż na umowie. 

Pomijam raty za sprzęt. 

Kwota za internet się zgadza z umową papierowa. 

 

Co się zadziało nawet na infolinii nie wiedzą. Kazali zapłacić i czekać na rozpatrzenie reklamacji. 

 

W sumie tylko się cieszyć, że 35zl netto więcej, a nie 350... W końcu kto zabroni? 

 


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 14
  • 0

Orange sam zmienił umowę i abonament?

IMG_20211211_110409.jpg

IMG_20211211_110349.jpg

IMG_20211211_110316.jpg

Fv z 6.12 

16392180459324370533003276487313.jpg

 

Fv z 6.11

1639218372349185139117155090921.jpg

Faktury z września i października też "pakiet Orange love"..

 

Nie rozumiem czemu usunęli pakiet, skoro nadam mam 2 abonamenty i internet biurowy. I czemu numery zamieniły się, ten kolejny stał się głównym, a główny kolejnym? 


Poziom 25, Specjalista
  • 1037
  • 6244
  • 29

Orange sam zmienił umowę i abonament?

@arturek_b dobre pytanie. Zgodnie z założeniami oferty na być numer główny i drugi numer - tak jak miałeś. Mogę zgadywać, że coś się w systemie pomieszało. Obecna sytuacja zgodnie z założeniami oferty nie ma prawa bytu więc nie dziwię się, że konsultant 1 linii nie rozumiał i ci chodzi. 


Poziom 36, Guru *
  • 4961
  • 16711
  • 202

Orange sam zmienił umowę i abonament?

@arturek_b  pozostaje tylko składać reklamację z opisem i screenami całego problemu i czekać na reakcję operatora - ale to już uczyniłeś. Daj znać jak dostaniesz odpowiedź na reklamację, co zadziałali i jak się wytłumaczyli.