- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange darmowe wifi - nieprawidłowe hasło
Dzień dobry, mam problem z darmowym wifi. Usługa aktywowana, hasło ustalone, a mimo tego przy próbie zalogowania pojawia się „nieprawidłowe hasło/nazwa użytkownika”. W mój Orange napisane jest, że nazwa użytkownika to numer telefonu, ale gdy go wpisuje, to i tak nie działa. Próba wpisania maila jako nazwy użytkownika też nic nie daje. Hasło było zmieniane, ale również nie pomogło. Na czacie nie doczekałam się pomocy, dlatego piszę na forum. Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange darmowe wifi - nieprawidłowe hasło
@Maa5, patrzę na swoje i adres mailowy jest taki sam, jak z okresu aktywacji. To pierwsza podpowiedź.
Wiem, że też miewałem problemy z uwierzytelnieniem hasła, które zmieniałem także. Mam też w swoich notatkach ID Neostrady oraz zaszyfrowane hasło WIFI Community. Może klucz WPA z routera (z naklejki) będzie podpowiedzią? Ja spróbuję u siebie połączyć się z tym wydzielonym pasmem WIFI. Bo nie pamiętam, co mi wywalało hasło, ale zdaje mi się że ten klucz WPA jest kluczem do rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange darmowe wifi - nieprawidłowe hasło
@Maa5 u mnie pomagało wpisywanie kilkukrotne jak nie działało 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange darmowe wifi - nieprawidłowe hasło
@Maa5, sprawdź jeszcze na koncie MO status usługi. Po ostatnich modyfikacjach, ja miałem wyłączoną i aktywowałem ponownie, chociaż listowne potwierdzenie jest u mnie od zeszłego roku. To samo było ze zgodami, więc dobrze by było zrobić sobie przegląd konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange darmowe wifi - nieprawidłowe hasło
Próbowałam już chyba wszystkiego. Najwyżej skontaktuję po weekendzie z innym konsultantem, może coś załatwi 🙂 Dzięki za odpowiedzi.