Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Orange Love

Witam,

 

Od 2 lat korzystam z pakietu Orange Love. Moj piekrwszy pakeit obejmował 5 GB internetu na telefon komórkowy. Na poczatku listopada zbliżał sie koniec umowy, przedłużyłam ofertę przez internet poleconą przez konsultata, w której oferował mi 7 gb internetu. Umowę przedłuzyłam, minęło 14 dni. Jednak okazało się, że po wyczerpniu 7gb czyli po 5 dniach, internet przestał działać, okazuje się ze prędkość została zwolniona do 16 kb/s, czyli nie ma możliwości normalnego funkcjonowania w sieci. Do tej pory po wykorzystaniu 5 gb, miałam dalej internet, który zwalniał do 64 kb/s i mogłam z niego dalej korzystać. "Lepsza oferta" dla stałego klienta, który przedłuża umowę okazała się o wiele gorsza, co mogę zrobić ?

 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 34, Ekspert
  • 3662
  • 5145
  • 119

Orange Love

@katstemasz dostępne pakiety GB, wypada aktywować, Internet Mobilny to nie stałe łącze, trzeba sobie z tego zdawać sprawę, co możesz zrobić teraz, raczej zerwanie umowy odpada.

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Orange Love

Rozumiem, że to nie stałe łącze jednak w poprzedniej wersji miałam lepsze warunki, bo internet zwalniał ale nie do takiego stopnia, że nic nie mogę na nim zrobić

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 34, Ekspert
  • 3662
  • 5145
  • 119

Orange Love

@katstejeśli nie wykupisz dodatkowego pakietu, to masz lejek, ten obecny jest wolniejszy, na to lekarstwa nie ma.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 3474
  • 7055
  • 71

Orange Love

Przy przedłużaniu umowy na pewno byto w warunkach zaznaczone, ile GB dostajesz i co się dzieje po wykorzystaniu pakietu. Skoro masz lejek 16 kbps, to ta informacja również jest wpisana w warunkach nowej umowy lub dołączonym regulaminie.

 

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.