- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, zamawiałem w Czwartek "Orange Love" przez internet, a raczej przez telefon - konsultant oddzwonił, wypełnił wszystkie potrzebne dane, następnego dnia przyjeżdża kurier i nie chce mi wydać przesyłki ponieważ na umowie jest przekręcone moje nazwisko o jedną literę, zamiast "n" jest "m". Czy to normalne, że kurier nie może przez taki mały błąd wydać mi przesyłki? Wyjeżdżam jutro za granicę, a tak się cieszyłem, że będę miał nowy telefon na ten wyjazd, a tu taka porażka z tego wyszła... Kiedyś miałem podobną sytuację w sieci Play (mam "trudne" nazwisko) i kurier normalnie wydał mi sprzęt, a później sieć Play zrobiła korekcję danych. Podsumowując przez to wszystko, straciłem dodatkowe "bajery" od Samsunga w przedsprzedaży takie jak: „Witaj nowy S9” i zwrot 400 zł oraz "Samsung Guard S9". Wracam dopiero za dwa tygodnie i już chyba sobie daruje ten telefon ;-/.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love - Kurier
@AbstrAct po fakcie to już pozamiatane, na przyszłość przeliteruj nazwisko jak jest trudne, imina przykładowo podajesz to łatwiej skojarzyć, nie będzie pomyłek nigdy, tak na koniec lepiej jak kurier trzyma się zasad, w razie pomyłki niewłaściwa osoba by telefon dostała i było by mniej ciekawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś