Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odstąpienie od umowy


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Odstąpienie od umowy

Witam, dnia 26.02.2021 zawarłem przedłużenie umowy w Orange, dnia wczorajszego tj 01.03.2021 dotarł do mnie sprzęt od Orange HP OMEN 17, niestety działał niespełna 30minut, skontaktowałem się pierw z serwisem.

Z racji, że jestem informatykiem wspólnie z Serwisem HP i oddziałem urządzeń Premium ustaliliśmy, że sprzęt ma uszkodzoną płytę główną i serwisant zaproponował mi abym odstąpił od umowy bo będzie  to trwało krócej niż naprawa pozatym naprawa może przewyższać koszt urządzenia więc i tak będzie potrzeba wymiany sprzętu na nowy ( czas oczekiwania na same części według serwisanta to około 3miesiące, tyle nie chce czekać, nie jest to wymysł tylko sprzęt do pracy ) 

 

Tak też uczyniłem, sprzęt odesłałem też wczoraj tj. 01.03.2021r widzę, że już znajduje się na magazynie.

 

Czy ktoś wie za jaki czas znów będę mógł przedłużyć aktualną umowe wybierając znów ten sam sprzęt?

 

W Orange nikt nie potrafi odpowiedzieć mi na to pytanie na infolinii więc może tu znajdzie się ktoś kto przechodził taką sytuacje. Dziękuję! 

 

 

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Odstąpienie od umowy

@Maajkii może to potrwać około tydzień do dwóch. Obecne przedłużenie musi być anulowane, a usługi na które było podpisane przedłużenie, musi powrócić do stanu z przed przedłużenia.

Po powrocie do poprzedniego stanu dobrze jest odczekać jeszcze z dzień dwa.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Odstąpienie od umowy

Mam 4abonamenty i na kazdym status mozliwosci przedłużenia umowy ( mimo, że jest to niemożliwe ). 

Więc nie bardzo chce się tym sugerować 😄

Anonim

Nie dotyczy

Odstąpienie od umowy