- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużyłem umowę z zamówieniem telefonu do salonu Orange. Po tygodniu dostaje SMS z treścią że telefon jest do odbioru do dzisiaj (22.06) . Telefon rzeczywiście był w salonie ale Pani nie była w stanie mi go oddać gdyż nie mogła "wbić" do systemu numeru seryjnego. Powiedziała że zamówienie nadal jest w trakcie realizacji i ten sms został wysłany błędnie. Powiedziała też że telefon będzie do odbioru w ciągu następnych 3 dni (kiedy będzie dostępny dostanę SMS). Wieczorem tego samego dnia dostaje maila że moje zamówienie zostało anulowane. Ktoś mi wytłumaczy o co tutaj chodzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Nosek w tej chwili już nie masz możliwości odbioru, skoro dostałeś informację o anulowaniu zamówienia. W salonie w ogóle już nie będą widzieli takiego zlecenia, a sprzęt jest zwolniony z rezerwacji i może być sprzedany następnemu klientowi. Nie wiem tylko, od czego zależy, że nie mogą wprowadzić w salonie zamówionego sprzętu do systemu, aby klient mógł odebrać.
Ja po zamówieniu przez internet spędziłem w salonie 1,5 godziny, zanim konsultantka rozszyfrowała gdzie ma sprzęt w salonie (bo najpierw się okazało, że wcale go nie ma) oraz jakie dane i gdzie w systemie wpisać. Kilka telefonów wykonała, zanim ktoś podpowiedział gdzie co ma powpisywać.
Jeżeli dalej zależy Tobie na urządzeniu, które miałeś otrzymać przy przedłużaniu umowy, to musisz ponownie zamówić, ale jak wspomniałem, najlepiej dostarczenie przez kuriera. Nie testowałem paczkomatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór telefonu w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór telefonu w salonie
@Nosek proponuję przy składaniu zamówienia wybrać dostarczenie sprzętu przez kuriera. To jest najpewniejszy sposób otrzymania przesyłki. W salonach są problemy i również spotkałem się z trudnością wydania sprzętu. Jeżeli dostałeś SMS z informacją o terminie odbioru sprzętu, a nie odebrałeś w tym czasie, to zamówienie jest anulowane, ale sprawdź co jest z przedłużeniem umowy, bo może być przedłużone, ale bez sprzętu. Masz czas 14 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór telefonu w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Nosek w tej chwili już nie masz możliwości odbioru, skoro dostałeś informację o anulowaniu zamówienia. W salonie w ogóle już nie będą widzieli takiego zlecenia, a sprzęt jest zwolniony z rezerwacji i może być sprzedany następnemu klientowi. Nie wiem tylko, od czego zależy, że nie mogą wprowadzić w salonie zamówionego sprzętu do systemu, aby klient mógł odebrać.
Ja po zamówieniu przez internet spędziłem w salonie 1,5 godziny, zanim konsultantka rozszyfrowała gdzie ma sprzęt w salonie (bo najpierw się okazało, że wcale go nie ma) oraz jakie dane i gdzie w systemie wpisać. Kilka telefonów wykonała, zanim ktoś podpowiedział gdzie co ma powpisywać.
Jeżeli dalej zależy Tobie na urządzeniu, które miałeś otrzymać przy przedłużaniu umowy, to musisz ponownie zamówić, ale jak wspomniałem, najlepiej dostarczenie przez kuriera. Nie testowałem paczkomatu.