Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odbiór telefonu w salonie

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Odbiór telefonu w salonie

Przedłużyłem umowę z zamówieniem telefonu do salonu Orange. Po tygodniu dostaje SMS z treścią że telefon jest do odbioru do dzisiaj (22.06) . Telefon rzeczywiście był w salonie ale Pani nie była w stanie mi go oddać gdyż nie mogła "wbić" do systemu numeru seryjnego. Powiedziała że zamówienie nadal jest w trakcie realizacji i ten sms został wysłany błędnie. Powiedziała też że telefon będzie do odbioru w ciągu następnych 3 dni (kiedy będzie dostępny dostanę SMS). Wieczorem tego samego dnia dostaje maila że moje zamówienie zostało anulowane. Ktoś mi wytłumaczy o co tutaj chodzi?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Odbiór telefonu w salonie

@Nosek w tej chwili już nie masz możliwości odbioru, skoro dostałeś informację o anulowaniu zamówienia. W salonie w ogóle już nie będą widzieli takiego zlecenia, a sprzęt jest zwolniony z rezerwacji i może być sprzedany następnemu klientowi. Nie wiem tylko, od czego zależy, że nie mogą wprowadzić w salonie zamówionego sprzętu do systemu, aby klient mógł odebrać.

 

Ja po zamówieniu przez internet spędziłem w salonie 1,5 godziny, zanim konsultantka rozszyfrowała gdzie ma sprzęt w salonie (bo najpierw się okazało, że wcale go nie ma) oraz jakie dane i gdzie w systemie wpisać. Kilka telefonów wykonała, zanim ktoś podpowiedział gdzie co ma powpisywać.

 

Jeżeli dalej zależy Tobie na urządzeniu, które miałeś otrzymać przy przedłużaniu umowy, to musisz ponownie zamówić, ale jak wspomniałem, najlepiej dostarczenie przez kuriera. Nie testowałem paczkomatu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2117
  • 5982
  • 198

Odbiór telefonu w salonie

Telefon w salonie czeka 5 dni na odbiór, po tym czasie automat anuluje zamówienie.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Odbiór telefonu w salonie

@Nosek proponuję przy składaniu zamówienia wybrać dostarczenie sprzętu przez kuriera. To jest najpewniejszy sposób otrzymania przesyłki. W salonach są problemy i również spotkałem się z trudnością wydania sprzętu. Jeżeli dostałeś SMS z informacją o terminie odbioru sprzętu, a nie odebrałeś w tym czasie, to zamówienie jest anulowane, ale sprawdź co jest z przedłużeniem umowy, bo może być przedłużone, ale bez sprzętu. Masz czas 14 dni. 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Odbiór telefonu w salonie

Pokaż szczegóły
A co z tym sprzętem który rzekomo jest w salonie? Będę mógł w ogóle go jeszcze odebrać?

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Odbiór telefonu w salonie

@Nosek w tej chwili już nie masz możliwości odbioru, skoro dostałeś informację o anulowaniu zamówienia. W salonie w ogóle już nie będą widzieli takiego zlecenia, a sprzęt jest zwolniony z rezerwacji i może być sprzedany następnemu klientowi. Nie wiem tylko, od czego zależy, że nie mogą wprowadzić w salonie zamówionego sprzętu do systemu, aby klient mógł odebrać.

 

Ja po zamówieniu przez internet spędziłem w salonie 1,5 godziny, zanim konsultantka rozszyfrowała gdzie ma sprzęt w salonie (bo najpierw się okazało, że wcale go nie ma) oraz jakie dane i gdzie w systemie wpisać. Kilka telefonów wykonała, zanim ktoś podpowiedział gdzie co ma powpisywać.

 

Jeżeli dalej zależy Tobie na urządzeniu, które miałeś otrzymać przy przedłużaniu umowy, to musisz ponownie zamówić, ale jak wspomniałem, najlepiej dostarczenie przez kuriera. Nie testowałem paczkomatu.