- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chciałabym przejść na indywidualna ofertę z pakietu „rodzinnego”. Aktualnie mój nr jest zarejestrowany na ojca. Jak mogę się odłączyć i przejść na własny? Tak by rachunki były wyłącznie za mój telefon i przychodziły na mój adres? Czy można zrobić to online?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odłączenie się od rodzinnego pakietu
@Monikka95 tylko wizyta w salonie i to obu stron. Cesja niestety musi być w placówce Orange. Żadne upoważnienia czy infolinia nie wchodzą w grę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odłączenie się od rodzinnego pakietu
@Monikka95 poczytaj to koleżanko https://www.orange.pl/omnibook/przekazanie-uslug-dla-klienta https://www.orange.pl/omnibook/przekazanie-uslug-dla-klienta#przekazanie-uslug-klient-indywidualny
tam masz wszystko wyjaśnione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odłączenie się od rodzinnego pakietu
@Monikka95 online nie można przepisać numeru. Tylko salon i musisz się udać ze swoim ojcem i z dowodami osobistymi. Jest to usługa płatna. Proponuję salon firmowy, jeśli jest możliwość, czasami nie pobierają opłaty.