14-05-2020
14:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2020
14:10
Nieczytelna faktura
Witam. Podpisałem nową umowę z telefonem Samsung Galaxy S20+ z promocją Słuchawki Buds+ do Samsung Galaxy S20” odrzucili mnie z tej promocji ponieważ faktura jest dla nich nieczytelna ( jest trochę rozmyta ale wszystko można przeczytać) czy można uzyskać duplikat faktury?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
14-05-2020
14:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2020
14:13
Nieczytelna faktura
@rygleCześć. Rozumiem, że chodzi o duplikat faktury sprzętowej? Jeśli tak zgłoś sprawę na czat i powinna być wysłana na adres e-mail. Ewentualnie sprawdź czy na koncie Mój Orange możesz sam ją sobie pobrać.
14-05-2020
14:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2020
14:16
Nieczytelna faktura
Przy połączeniu z BOK najlepiej poprosić o połączenie z płatnościami. Tam podać swój PESEL i powiedzieć o co chodzi. Jak będzie Doradca na odpowiednim koncie, to będzie wiedział co zrobić.