Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie wywiązanie się z umowy o świadczenie usług

Highlighted

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Nie wywiązanie się z umowy o świadczenie usług

Orange Polska nie wywiązuje się z umów zawartych z klientem. Dodatkowo nie można zgłosić na czacie reklamacji po godzinie 22.00.

Orange Polska nie podaje żadnej informacji o dodatkowych naliczeniach mimo włączonej blokady (Premium).

Jestem oszukany w skali roku na 610PLN na abonamencie. Ciekawe co na to Rzecznik praw klienta i konsumenta? Może jakiś grupowy pozew? 

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26611
  • 17094
  • 1188

Nie wywiązanie się z umowy o świadczenie usług

1. Podaj jaki zapis umowny nie jest przestrzegany?
2. Podaj zapis w regulaminie gdzie Orange gwarantuje całodobową obsługę na czacie. Infolinia pracuje całą dobę choć i tak nie ma zapisu o pracy przez całą dobę. Też żadne przepisy prawne nie obligują aby był całodobowy support.
3. Jeśli miałeś blokadę na usługi premium, to sprawa jest wygrana. Jeśli nie, to częściowo bo wszyscy klienci mają domyślny limit na 35 zł chyba że go sam podniosłeś. Podejrzewam jednak że nie aktywowałeś usługi premium a usługę elektroniczną lub zakup w zewnętrznym serwisie. A na to takich niskich limitów nie ma.