03-08-2019
00:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-08-2019
00:56
Nie wywiązanie się z umowy o świadczenie usług
Orange Polska nie wywiązuje się z umów zawartych z klientem. Dodatkowo nie można zgłosić na czacie reklamacji po godzinie 22.00.
Orange Polska nie podaje żadnej informacji o dodatkowych naliczeniach mimo włączonej blokady (Premium).
Jestem oszukany w skali roku na 610PLN na abonamencie. Ciekawe co na to Rzecznik praw klienta i konsumenta? Może jakiś grupowy pozew?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
03-08-2019
06:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-08-2019
06:39
Nie wywiązanie się z umowy o świadczenie usług
1. Podaj jaki zapis umowny nie jest przestrzegany?
2. Podaj zapis w regulaminie gdzie Orange gwarantuje całodobową obsługę na czacie. Infolinia pracuje całą dobę choć i tak nie ma zapisu o pracy przez całą dobę. Też żadne przepisy prawne nie obligują aby był całodobowy support.
3. Jeśli miałeś blokadę na usługi premium, to sprawa jest wygrana. Jeśli nie, to częściowo bo wszyscy klienci mają domyślny limit na 35 zł chyba że go sam podniosłeś. Podejrzewam jednak że nie aktywowałeś usługi premium a usługę elektroniczną lub zakup w zewnętrznym serwisie. A na to takich niskich limitów nie ma.
2. Podaj zapis w regulaminie gdzie Orange gwarantuje całodobową obsługę na czacie. Infolinia pracuje całą dobę choć i tak nie ma zapisu o pracy przez całą dobę. Też żadne przepisy prawne nie obligują aby był całodobowy support.
3. Jeśli miałeś blokadę na usługi premium, to sprawa jest wygrana. Jeśli nie, to częściowo bo wszyscy klienci mają domyślny limit na 35 zł chyba że go sam podniosłeś. Podejrzewam jednak że nie aktywowałeś usługi premium a usługę elektroniczną lub zakup w zewnętrznym serwisie. A na to takich niskich limitów nie ma.