Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 18
  • 0

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

[ Edytowane ]

Czy ktoś miał podobny problem?

Otóż posiadam 2x internet mobilny po 50 GB w ramach Orange Love. Przez ten okres płaciłem spokojnie 19,99 PLN miesięcznie jak przewiduje promocja (49,99 minus 2x 5 PLN zgody oraz minus 20 PLN za łączenie usług w ramach Orange Love).

Umowa na jeden z numerów dobiega końca więc dzwoni konsultant z propozycją przedłużenia na 24 mc. Zgadzam się. Umowa przychodzi drogą e-mail. W wiadomości wszystko się zgadza - jedyna kwota jaka widnieje to 19,99 PLN. Potwierdzam, w potwierdzeniu umowy również wszystko się zgadza bo jedyne co się pojawia to 19,99 PLN. Mija chwila. W MÓJ ORANGE pojawia się zmiana - rabat za zgody czyli 10 PLN jest uwzględniony ale 20 PLN za łączenie już nie co w praktyce oznacza (i pokazuje) 39,99 PLN. Dzwonię na infolinię. Odpowiedź krótka "proszę się nie przejmować, system jeszcze tego nie przemulił, rabat się należy, będzie dobrze za kilka dni". Mija 5 dni. Bez zmian. Wchodzę na czat. Konsultant sprawdza i zapewnia, że u nich wszystko ok, rabat jest uwzględniony i mam się nie przejmować Mój Orange bo to tylko "pogląd" i często są błędy. "Na fakturze będzie już dobrze". Mija 12 dni - bez zmian. Znów rozmowa na czacie (każda zapisana), znów to samo czyli "spokojnie, jest wszystko u nas dobrze". W końcu mija 15 dni, przychodzi faktura i co... jest 39,99 PLN czyli jednak bez rabatu za łączenie usług.

Nowy haczyk od Orange ? Mam wrażenie, że zostałem oszukany na 480 zł (20 zł x 24 miesiące). Niby mogę złożyć reklamację (co też uczyniłem) i mam czekać do 30 dni na odpowiedź ale widać jak ta firma traktuje zwykłych ludzi.

Rozmawiałem z kilkoma osobami, każda zapewnia mnie, że jestem w błędzie, że rabat na FV będzie, a dopiero jak jest już FV to nagle zmiana tonu i okazuje się, że teraz to już tylko reklamacja może pomóc i liczenie, że ktoś coś z tym zrobi.

Ktoś miał podobną sytuację?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

Poziom 40, Guru *****
  • 24407
  • 12582
  • 1122

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

[ Edytowane ]

Zmienił się regulamin i niestety taka konfiguracja usług "standardowo" nie uprawnia do rabatu. Musisz sprawdzić papiery jak była sformułowana informacja o 20 zł rabacie. Czy był to rabat bezwarunkowy czy "po spełnienie zasad przyznawania rabatu za łączenie usług w Orange". W drugiej sytuacji warto reklamować jedynie błędne info telefoniczne.

.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 18
  • 0

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

Jestem w szoku :-(

Czyli nawet jeśli przyszedł e-mail (przypomnę, że umowę przedłużającą miałem przedłużyć w ramach e-umowy) w którym było napisane tylko (wklejam)

 

Twoje zamówienie
 Internet Mobilny Optymalny
Umowa na 24 miesiące, numer 514571***
Twoje opłaty

Opłaty jednorazowe

Opłaty miesięczne

W pierwszym miesiącu

0,00 zł

19,99 zł

Od 2 do 24 miesiąca

--

19,99 zł

Dziękujemy za zamówienia.

Pozdrawiamy,

Orange

 

To mimo tego, mimo tak wydawałoby się oczywistych zapisów, Pana zdaniem mogę być obciążony kwotą 39,99 zł miesięcznie ?

Poziom 40, Guru *****
  • 24407
  • 12582
  • 1122

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

Na forum darujmy sobie "Pan" Emotikon: Szczęśliwy

A obecnie na fakturze są jakie plany: Internet Mobilny Optymalny - dwa razy? czy Internet Mobilny Optymalny i Orange Love?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 6762
  • 6247
  • 71

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

@sabbath13 , ja miałem podobną sytuację przy aneksie. Popatrz dokładnie na umowę. Ja miałem wpisane, że dopiero od drugiego cyklu, czy okresu (nie pamiętam formułki) będą rabaty. Pierwszą fakturę dlatego miałem wyższą.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 18
  • 0

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

Ok, będzie bez "Pan" Emotikon: Mrugający

Nie wiem na ile to istotne z tym wyszczególnieniem na FV ale obecnie (na ten moment) nie mam przy sobie tej najświeższej więc udzielenie odpowiedzi - jeśli rzeczywiście ma to znaczenie - trochę mnie ogranicza.

Wcześniej na pewno było tak, że na FV miałem Pakiet LOVE a pod nim "Usługi mobilne" i podane dwa numery (dwa x internet) i pod każdym rozpiska rabatów.

No to co mnie szokuje, to po pierwsze konsultant, który łże (bo inaczej tego nazwać nie można) że mam przedłużyć umowę (do której końca miałem jeszcze kilka miesięcy) i zapewnia, że koszty się nie zmienią, dwa to e-umowa na której przychodzi tylko finalna kwota 19,99 czyli nie budzi to żadnych zastrzeżeń, i trzy zapewnienia konsultantów na czasie, że płacić powinienem 19,99 (do momentu gdy nie przychodzi FV).

Jesteś jak na razie jedyną osobą, która wspomina o zmianie regulaminu i że faktycznie mogłem zostać wydudkany :\

Tylko co w tej sytuacji mogę? E-umowy nawet jeśli to chyba wypowiedzieć nie można (jutro zresztą i tak będzie już 15 dzień od jej klepnięcia). Mam prosić o odsłuch rozmowy, da to coś? Ktoś naprawdę to nagrywa i przesłuchuje czy zabawa będzie trwała miesiącami, a rachunki będą rosły ?

Poziom 30, Ekspert
  • 6762
  • 6247
  • 71

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

[ Edytowane ]

@sabbath13 , reklamacja jest rozpatrywana pod kątem faktów, które przytaczasz. Ty je znasz, więc najlepiej jakbyś przygotował sobie w Wordzie treść reklamacji i na czacie ją wkleił. Ja tak robię, a same rozmowy nagrywają i na wypadek merytorycznie uzasadnionej reklamacji także ją odsłuchują. Powodzenia. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24407
  • 12582
  • 1122

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

Wszystko można cofnąć. Jeśli zamawiałeś w rozmowie telefonicznej, możesz złożyć reklamację. Poproś o nagranie rozmowy w razie negatywnego rozpatrzenia.

Bo wydaje mi się, że miałeś zniżkę za jakieś nie te promocje co opisujesz.

Napisałeś w pierwszym wpisie zdanie:
Otóż posiadam 2x internet mobilny po 50 GB w ramach Orange Love. Przez ten okres płaciłem spokojnie 19,99 PLN miesięcznie jak przewiduje promocja (49,99 minus 2x 5 PLN zgody oraz minus 20 PLN za łączenie usług w ramach Orange Love).

To się nie trzyma całości. W Love jest zawsze jeden internet +jedna komórka. Usługi kosztują między 70 a 100 zł w zależności kiedy były brane.

Wydaje mi się, że mogłeś mieć 2x Internet Mobilny Optymalny i za takie coś zniżek brak.

Bo jeśli miałbyś Love+internet mobilny optymalny to zniżki są nadal.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 18
  • 0

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

Dziękuję za powyższe rady. Nie pozostaje mi nic innego jak wdrożyć je w życie i liczyć, że to tylko pomyłka Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli rozmowy faktycznie są nagrywane to akurat jestem pewien swoich racji bo jestem akurat przewrażliwiony aby przy takich sytuacjach wielokrotnie dopytywać o finalne kwoty Emotikon: Mrugający

Piotrekk55, masz rację - źle się wyraziłem. Chyba aż tak dobrze nie znam nazw usług Orange, a widzę że jedno słowo lub jego brak wiele zmienia, a zatem precyzując - miałem / mam pakiet Orange Love w ramach którego mam telefon stacjonarny / telefon komórkowy / internet stacjonarny oraz usługę tv więc zwykły pakiet za 99,99 zł. Do tego mam 2x internet mobilny optymalny (2x 50 gb) i właśnie o jeden z nich się rozchodzi. Żeby było śmieszniej to kilka godzin temu w MÓJ ORANGE przy tym feralnym internecie zniknęła mi nawet jedna z 5 złotowych zniżek za zgody więc na następny miesiąc szykuje się już nie -20 zł tylko -25 zł Emotikon: Mrugający

Poziom 30, Ekspert
  • 6762
  • 6247
  • 71

Nie uwzględniono rabatu za łączenie usług - 20 zł

@sabbath13 , za te 5 zł, to lepiej sprawdź, czy masz wyrażoną zgodę marketingową.

0 Lubię to
Odpowiedz