Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29486
  • 271

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu

@Anonim  może źle się wyraziłem, chodziło mi o to że sprzedany sprzęt jest odnotowywany w systemie, bardzo prawdopodobne jest to o czym piszesz że źle wprowadzili IMEI (choć raczej ten akurat jest sczytyawny skanerem). Tak czy inaczej nie jest to wina klienta i Orange powinien tą sprawę wyjaśnić jak najszybciej.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2069
  • 5719
  • 192

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu

Zamowienie z infolinii z odbiorem w salonie jest realizowane bez numeru seryjnego, numer seryjny jest przydzielany podczas odbioru telefonu. System rezerwuje telefon ze stanu magazynowego salonu bez podania imei, ale np. o konkretnym kolorze. może była próba wpisania przez salon imei telefonu x niebieskiego zamiast rezerwowanego czarnego. Innej możliwości nie widzę.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 12
  • 0

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu

Akurat tych modeli telefonów nie mieli stacjonarnie w salonie, musiałam na nie czekać 3 dni robocze. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2069
  • 5719
  • 192

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu


@Mika_Mirkanapisał(-a)

Akurat tych modeli telefonów nie mieli stacjonarnie w salonie, musiałam na nie czekać 3 dni robocze. 


Czyli telefony były z centrali wysłane, tym bardziej nie powinno być problemu z odbiorem ich, może konsultant spisywał imei2 zamiast imei1. Hmmm....


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 12
  • 0

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu

Pani wpisywała kody z opakowań telefonów oraz z opakowań kart i system od razu komunikował błąd. Dzwonię do nich do salonu, ale nie ma tam z kim rozmawiać, oni nie wiedzą co się stało i kiedy to się rozwiąże. Do 15 marca mają się do mnie odezwać czy rozwiązali sprawę. Nie wiem co mam w tym momencie robić, czekać czy nadal interweniować. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18994
  • 54508
  • 747

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu

@Mika_Mirka interweniować, bo inaczej nieodebrany sprzęt z salonu zostanie anulowany.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2051
  • 6403
  • 70

Nie mogę odebrać zamówienia z salonu

@Mika_Mirka jeśli będziesz w salonie to powiedz że infolinia ci przykazała, żeby pracownik salonu dzwonił do centrali - może tak się dogadają?