- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Anonim może źle się wyraziłem, chodziło mi o to że sprzedany sprzęt jest odnotowywany w systemie, bardzo prawdopodobne jest to o czym piszesz że źle wprowadzili IMEI (choć raczej ten akurat jest sczytyawny skanerem). Tak czy inaczej nie jest to wina klienta i Orange powinien tą sprawę wyjaśnić jak najszybciej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
Akurat tych modeli telefonów nie mieli stacjonarnie w salonie, musiałam na nie czekać 3 dni robocze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Mika_Mirkanapisał(-a)Akurat tych modeli telefonów nie mieli stacjonarnie w salonie, musiałam na nie czekać 3 dni robocze.
Czyli telefony były z centrali wysłane, tym bardziej nie powinno być problemu z odbiorem ich, może konsultant spisywał imei2 zamiast imei1. Hmmm....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
Pani wpisywała kody z opakowań telefonów oraz z opakowań kart i system od razu komunikował błąd. Dzwonię do nich do salonu, ale nie ma tam z kim rozmawiać, oni nie wiedzą co się stało i kiedy to się rozwiąże. Do 15 marca mają się do mnie odezwać czy rozwiązali sprawę. Nie wiem co mam w tym momencie robić, czekać czy nadal interweniować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Mika_Mirka interweniować, bo inaczej nieodebrany sprzęt z salonu zostanie anulowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Mika_Mirka jeśli będziesz w salonie to powiedz że infolinia ci przykazała, żeby pracownik salonu dzwonił do centrali - może tak się dogadają?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »