- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotkała mnie dzisiaj dziwna akcja z niby usterką tel.stacjonarnego, o której dowiedziałem się z rozmowy po drugiej stronie słuchawki(kontrolna, tak sądzę). No i na 510100100 chciałem wyjaśnień. Max na końcu "uparł się" jak osioł, czy chcę przesunąć termin usunięcia usterki, której nie zgłaszaliśmy. Dopiero konsultant dokonał anulowania, ponieważ nie uśmiecha mi się ewentualne poniesienie kosztów za nieuzasadnione wezwanie techników nie z mojej winy, a dziwnego zachowania ich systemów.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skoro router był odłączony od sieci, to nie dziwne że zgłoszenie wyskoczyło, system niestety nie jest doskonały, Max ciągle się uczy 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie kumaty Max w BOK
Czepiłeś się Maxa @Anonim 😉 On niewinny Pewnie wcześniejszy telefon zgłoszenie wysmażył, Max chciał dobrze 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie kumaty Max w BOK
@Anonimnapisał(-a)Czepiłeś się Maxa @Anonim 😉 On niewinny Pewnie wcześniejszy telefon zgłoszenie wysmażył, Max chciał dobrze 😉
@Anonim , Max jest niewinny tylko z powodu programującego go człowieka. Ja nigdzie nie zgłaszałem, więc podejrzewam system, a to dlatego, że router był długo odłączony od linii ADSL i jego ponowne podłączenie ogłupiło systemy orangowskie. Ja się na tym nie znam, więc sztuczna inteligencja poległa w "starciu" z kotem, który chciał "odkurzyć" sprzęt, by móc przez WI FI zaktualizować aplikacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skoro router był odłączony od sieci, to nie dziwne że zgłoszenie wyskoczyło, system niestety nie jest doskonały, Max ciągle się uczy 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie kumaty Max w BOK
@Anonim ,zważ na to, iż klient może paść ofiarą takiego paściarskiego systemu. Prawie 5 dych piechotą nie chodzi, jak technik przyjedzie. Dobrze, że zgłosiłem konsultantowi, bo ten lektorski wstęp i Max to niepotrzebnie psują nerwy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie kumaty Max w BOK
@Anonim jak technik przyjedzie, to można zawsze jakąś usterkę mu pokazać, tylko laika kasują, ale ty chyba obcykany w sprzęcie i usługach co masz 😉