- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepraszam mam pytanie,od kilku dni mam nowe konto orange założone,i wszystko działało dobrze,natomiast od wczoraj gdy chcę wejść na płatności swoję faktury,pojawia się cały czas,wystąpił błąd,spróbuj później,i dziś i tak cały czas,w czym jest przyczyna może i co zrobić by ta strona działałami.proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyczyść przeglądarkę lub spróbuj w innej. Jak nie pomoże, pozostaje kontakt z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyczyść przeglądarkę lub spróbuj w innej. Jak nie pomoże, pozostaje kontakt z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moję usługi płatności faktury
Dziękuję za podpowiedz,a ta przeglądarka to gdzie się mieści,jak Ją znajść by wyczyścić,by może ponownie strona działała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moję usługi płatności faktury
Jaką masz przeglądarkę @Anonim? W ustawieniach jest okienko wyczyść przeglądarkę, przeglądarka to to z czego teraz korzystasz 😉