03-06-2022
00:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-06-2022
00:40
Modem
Przedłużyłam umowę po 23 maja ale sprzęt został stary, a naliczają opłatę za sprzęt. Powinno tak być ???
___________
* Temat przeniesiony z Modemy i routery - moderator Bartłomiej
Etykiety:
2 ODPOW. 2
03-06-2022
00:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-06-2022
00:45
Modem
@Dorota43 tutaj masz temat w tej sprawie:
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Oplata-za-modem/m-p/315193#M24001
Proponuję kontakt infolinia, czat w celu wyjaśnienia Twojej sprawy.
03-06-2022
01:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-06-2022
01:04
Modem
@Dorota43 skoro przedłużyłaś umowę, a sprzętu nie wymieniałaś to opłata jest naliczana niesłusznie, proponuję jak kolega @ketrasaArtur kontakt z infolinią (darmowo przez czat) lub telefonicznie i złożenie reklamacji, opłata powinna zostać anulowana.