Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Modem


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Modem

Przedłużyłam umowę po 23 maja ale sprzęt został stary, a naliczają opłatę za sprzęt. Powinno tak być ???

 

___________

* Temat przeniesiony z Modemy i routery - moderator Bartłomiej

2 ODPOW. 2

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Modem

@Dorota43 tutaj masz temat w tej sprawie:

https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Oplata-za-modem/m-p/315193#M24001

Proponuję kontakt infolinia, czat w celu wyjaśnienia Twojej sprawy.

 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Modem

@Dorota43  skoro przedłużyłaś umowę, a sprzętu nie wymieniałaś to opłata jest naliczana niesłusznie, proponuję jak kolega @ketrasaArtur  kontakt z infolinią (darmowo przez czat) lub telefonicznie i złożenie reklamacji, opłata powinna zostać anulowana.