- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak potwierdzić kod USSD podczas trwania aktywnego połączenia.
W instrukcji wirtualnej centralki jest napisane:
Transfer połączeń bez konsultacji polega na przekierowaniu aktualnie trwającego połączenia z Użytkownika dokonującego transferu na innego Użytkownika WCO. Przekierowanie połączenia bez konsultacji z innym Użytkownikiem nastąpi po wpisaniu i zatwierdzeniu kodu:
*222*1*<numer wewnętrzny docelowego Użytkownika>#
lub
*441*<numer wewnętrzny docelowego Użytkownika>#
Po zatwierdzeniu tej operacji (klawiszem wybierania, najczęściej zielona słuchawka na aparacie) zostaniemy rozłączeni, a nasz rozmówca zostanie przekierowany pod wybrany numer wewnętrzny. Jeśli Użytkownik prowadzi jednocześnie kilka rozmów, to transfer zostanie wykonany na wszystkich połączeniach.
Problem polega na tym że na smartfonach nie ma zielonej słuchawki podczas trwania połączenia.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na telefonie wybierz opcję dodaj połączenie i będziesz mógł wpisać kod i go zatwierdzić słuchawką.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na telefonie wybierz opcję dodaj połączenie i będziesz mógł wpisać kod i go zatwierdzić słuchawką.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kody USSD - jak potwierdzić podczas aktywnego połączenia na smartfonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kody USSD - jak potwierdzić podczas aktywnego połączenia na smartfonie?
Niby sprawdzałem wcześniej te opcję i nie działała, musiałem coś pomylić.