- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nazwa tematu dostosowana do pytania - moderator Wojciech.
W jaki sposób mogę zgłosić reklamację gdyż trzy razy została mi naliczona kwota 3x11,97 za jakiś portal gamemine a napewno nie korzystałem z takich uslug
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uuuuu. Temat rzeka....
czytaj tu
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Abonament/thread-id/9845/page/16
Ale napewno załóż blokadę na usługi elektroniczne poprzez Mój Orange lub czat
https://www.orange.pl/view/kontakt
Edit
a) Wszelkie pytania i reklamacje na temat usługi GameMine proszę kierować na:
tel.: +48-222922724 NUMER BEZPŁATNY
e-mail: pl@gmhelp.cc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uuuuu. Temat rzeka....
czytaj tu
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Abonament/thread-id/9845/page/16
Ale napewno załóż blokadę na usługi elektroniczne poprzez Mój Orange lub czat
https://www.orange.pl/view/kontakt
Edit
a) Wszelkie pytania i reklamacje na temat usługi GameMine proszę kierować na:
tel.: +48-222922724 NUMER BEZPŁATNY
e-mail: pl@gmhelp.cc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak złożyć reklamację na usługę elekroniczną?
@fiszu86, czy sprawa została wyjaśniona? Jak zakończyła się reklamacja? Czy powyższa odpowiedź pomogła i oznaczamy ją jako rozwiązanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak złożyć reklamację na usługę elekroniczną?
W Orange obecnie trzeba nawet co miesiąc składać reklamację bo co chwilę coś źle naliczają na swoją korzyść.Jedno jest pewne , że 95% moich usług zniknie stąd pod koniec tego roku ponieważ nie podpisywałem umowy po to , żeby naliczać mi dodatkowe opłaty i co chwilę na nie składać reklamację a słowo przepraszam mogą sobie wcisnąć wiedzą gdzie.
Takie są teraz realia w tej firmie i dołożyli łyżki dziegciu po moich kolejnych problemach związanych z ciągłymi reklamacji.
Pozostaje zgłaszanie do Rzecznika Praw Obywatelskich i UOKiK ale tu też widać mają już dość bo a rękę rękę myje.Pozostaje wszystkie rozmowy nagrywać i tyle w temacie nawet jak jesteście w Punktach Obsługi Klienta.